![](images/avatar/0.jpg)
Canan AŞIK AVLUK
- Tarih: 13.11.2020Okunma: 762
Okuldan Benzer Haberler
-
Canan Aşık AVLUK 410 RİZE İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ ZİYARETİ
-
Canan Aşık AVLUK 411 BABALAR VE ÇOCUKLARI
-
Canan Aşık AVLUK 583 KENDİNİ ARAYAN ÇOCUK ETWİNİNG PROJESİ
-
Meryem DEMİRCİ TÜRK 508 DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE PROJEMİZİN ORTAK ÜRÜNÜMÜZ HAZIR
-
Canan Aşık AVLUK 457 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI 101.YIL KUTLAMALARI
-
Canan Aşık AVLUK 422 2 NİSAN OTİZM FARKINDALIK GÜNÜ
-
Canan Aşık AVLUK 352 KOA KIDS WORLD İLE ETWINING PROJELERİNE DEVAM EDİYORUZ
-
Meryem DEMİRCİ TÜRK 441 DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE ETWINNING PROJEMİZ TAMAMLANDI
-
Meryem DEMİRCİ TÜRK 481 DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE ETWINNING PROJEMİZ
-
Canan AŞIK AVLUK 795 YAZAR NUR MUSLU TİFTİKÇİ İLE ONLİNE SÖYLEŞİ
KOA PARADİGMALAR BAŞLADI
Kurtuluş İlkokulu sınıf öğretmeni Canan AŞIK AVLUK rehberliğinde eTwinning projesi olan yabancı ortaklı KOA PARADİGMALAR projesine başladılar .
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/dosya_20201113233551.jpeg)
Projemiz bir çok değerler dizisini içerisinde barandıran disiplinler arası modelleme yöntemlerinin kullanılacağı, göstermek , anlaşılır kılmak, örnek teşkil etmek, sınırları belli olan ön bulguları harekete geçirmek gibi paradigmaları bireylerin ilgi yetenek ve el becerileriyle sentezleyen bir öğrenme alanı oluşturmak için yapılıyor. 21. yüzyıl gereksinimleri olan Öğrenme ve Yenilenme Becerileri, yaratıcılık ve yenilenme, eleştirel düşünme, problem çözme, iletişim ve iş birliği, medya ve teknoloji becerileri, bilgi okur yazarlığı, medya okur yazarlığı, estetik ve uyum, girişimcilik, öz yönelim algoritmaları gibi beceriler merkeze alınıyor. Projemiz 2 bölümden oluşacak ve 3'er aylık periyotlar şeklinde devam ediyor.
8 Atölye ve her atölyede 2 etkinlik ve her ay bir Web 2.0 araçları öğrencilerimizin pandemi sürecini daha mutlu ve bilinçli geçirmelerini destekliyor.
Çocuk gülerse dünya güler diyerek projemize devam ediyoruz.
Etiketler: