Fotoğraf | Başlık |
---|---|
SANAT ZİLİ ÇALIYOR BAKAR MISINIZ? Görsel sanatlar dersi boş ders değildir. Sanatın yoğrulduğu tezgahtır, pişirildiği mutfaktır. Disiplindir, hoşgörüdür, barıştır, kardeşliktir, saygıdır, sevgidir, yoldur, yordamdır, örftür, adettir, geçmiştir, gelecektir, velhasıl-ı kelam hayatın ta kendisidir. ÜMİT OCAKÇI |
|
İLK KİTABIM Haberal Vakfı Yaşar ve Medine Haberal Ortaokulu 7. sınıf öğrencileri Türkçe Dersi kapsamında ilk kitaplarını yazdı. Ferda Yaprak OK |
|
ETWINNING PROJELERİYLE GELEN KALİTE ETİKETLERİMİ 2019-2020 eğitim yılında yürüttüğümüz 3 projedende ulusal ve avrupa kalite etiketi aldık Derya ATAY |
|
ÇAY' DA ETWİNNİNG KALİTE ETİKETİ Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılında,velilerin desteği ve öğrencilerin aktif katılımı ile yürüttüğü 3 projesinden Ulusal Kalite Etiketi aldı. Emine BARIŞ |
|
ETWİNNİNG PROJE ÖDÜLLERİ Vakıflar İlkokulu ana sınıfı F şubesi öğrenci ve velileriyle yürütülen 3 projeden de 3 kalite etiketi geldi: Sıfır Atıkla Kodluyorum, Smart Kids ve Minik Ellerle Sanata Dokun projeleri Derya ATAY |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN PROJESİ UZMAN DEĞERLENDİRMESİ Minik Ellerle Sanata Dokun eTwinning projesi beden Parkisyonu alanında uzman Tuncer Ediz TOKSOY ile marakas yapımı, Orff çalışması ve Kulağımdaki Nağmeler atölye çalışmasını değerlendirme röportajı yaptık. Kendisine çok teşekkür ediyoruz. Emine BARIŞ |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN KULAĞIMDAKİ NAĞMELER Çay ilkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ,Minik Ellerle Sanata Dokun e twinning projesi,Mart ayı etkinliği olan KULAĞIMDAKİ NAĞMELER ,Şarkı ve Şiir dinletisi etkinliğiyle Çalışkan Arılar öğrencileriyle gerçekleştirildi. Emine BARIŞ |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN ETWİNNİNG PROJESİ ETWİNNİNG Kapsamında Minik Ellerle Sanata Dokun Projesinin Kulağımdaki Nağmeler atölye çalışmasını öğrenciler şarkı şiir ve marşlar söyleyerek tamamladı Derya ATAY |
|
MİNİK ELLER GERİ DÖNÜŞÜM ATÖLYESİNDE Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış ve Çalışkan Arılar sınıfı öğrencileri ve aileleri Minik Ellerle Sanata Dokun etwinning projesinin Şubat ayı, atık materyaller ile eğitici oyuncak yapımı atölyesi yaptılar. Emine Barış |
|
E TWİNNİNG PROJE SUNUMUZ İl Milli Eğitim Müdürü Yaşar KOÇAK,Şube Müdürü Selçuk TORPİL ve koordinatörü Özge BEYAZ,Çay İlkokulu, Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ 'ı sınıfında ziyaret etti. EMİNE BARIŞ |
|
e Twinning PROJELERİ ORTAK NOKTASI RİÇEV Rize Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri , e-Twinning Projeleri MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN Şubat ayı Atık Materyallerle Oyuncak Yapımı Atölye Çalışması,SIFIR ATIKLA KODLUYORUM ,Okul Öncesinde STEM Etkinlikleri projelerinin ortak noktası olan GERİ DÖNÜŞÜM ÜRÜNLERİNİ yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak amacı ile Vakıflar İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Derya ATAY ve öğrencileriyle RİÇEV'e gezi yapıldı. EMİNE BARIŞ |
|
eTwinning PROJE SERGİMİZ eTwinning projelerimizi tanıtmak amaçlı sınıfımızı İl Milli Eğitim Müdürümüz Yaşar KOÇAK ve Şube Müdürümüz Seçuk TORPİL ziyaret ederek uyguladığımız üç proje hakkında bilgi aldılar. Derya ATAY |
|
ETWINNING PROJESİ KAPSAMINDA RİÇEVE GEZİ DÜZENLENDİK Minik Ellerle Sanata Dokun Sıfır Atıkla Kodluyorum ve Okul Öncesi STEM Etkinlikleri projelerinin ortak amacı olan atık ürünleri geri dönüşüm süreçlerini daha yakından gözlemlemek ve bu konuda farkındalık kazanmak için Çay İlkokulu anasınıfı öğrencileri ve öğretmenleriyle birlikte düzenlendi Derya ATAY |
|
eTwinning MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN PROJESİ OCAK AYI KUKLA YAPIMI Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine Barış rehberliğinde Çalışkan Arılar sınıfı öğrencileri aileleriyle birlikte Minik Ellerle Sanata Dokun e-twinning projesi kapsamında Ocak ayı çorap kukla yapımı ve hikaye oluşturma Atölye çalışmasını yaptılar. EMİNE BARIŞ |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN ETWİNNİNG PROJESİ Minik ellerle sanata Dokun ETWİNNİNG Projesi kapsamında aileler ve çocuklarıyla çorap kukla yaptı ve herbiri hikayelerini anlattı Derya ATAY |
|
E-TWINNING MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN, ATKIMI KENDİM ÖRÜYORUM ATÖLYE ÇALIŞMASI e-Twinning Minik Ellerle Sanata Dokun projesi kapsamında gerçekleştirilen atölye çalışmasının ikincisi, yoğurt kovalarının etrafında oluşturulan düzenek içinde çocukların aileleri ile birlikte Atkımı Kendim Örüyorum Atölye çalışması yapıldı. EMİNE BARIŞ |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN eTWINNING PROJESİ Etwinning kapsamında Minik Ellerle Sanata Dokun projesi atkımı kendim ördüm atölye çalışması tüm veliler ve öğrencilerin katılımıyla tamamlandı Derya ATAY |
|
MİNİK ELLERLE SANATA DOKUN E-TWİNNİNG PROJESİ Minik Ellerle Sanata Dokun projesi kapsamında gerçekleştirilen atölye çalışmalarından biri olan marakas yapımı ve orff çalışması tüm veli ve öğrencilerin katılımıyla tamamlandı. Derya ATAY |
|
MARAKAS YAPIMI VE ORFF ÇALIŞMASI e-twinning Minik Ellerle Sanata Dokun projesi kapsamın da gerçekleştirilen Atölye çalışmalarının birincisi, Artık materyallerle marakas yapımı ve marakaslarla orf çalışması yapıldı. EMİNE BARIŞ |
|
VALİ ERDAL ATA ANASINIFI AYA YOLCULUK YAPTI:) Bugün Gezegenler ve Dünya'nın yörünge üzerindeki konumunu öncelikle etkileşimli tahtadan videolar ve görsellerle öğrenip ön bilgilerimizi oluşturduktan sonra Dünya'nın Güneş'e olan konumunu inceledik. SAYGÜN YANILMAZ |
|
WORD-SENTENCE SURVİOURS Kelime, cümle alıştırmalarını eğlenceli hale getirdik. Ünitemizde öğrendiğimiz kelimeleri görselleri ile eşleştirip, cümle kurduk. Zeynep HELLAC AKSU |
|
OKUL DUVARLARIMIZDA GÖRSEL ÇALIŞMAMIZ Okul duvarlarımız ve merdivenlerimiz öğrencilerimizin de yardımları ile görsellerle yenileniyor. Mehmet Şahin YAZICI |
|
MİNİK ELLERLE AŞURE ETKİNLİĞİMİZ Öğretmenlerimizin gözetiminde okulumuzda bugün öğrencilerimizle birlikte aşure yaptık.Etkinlik öncesinde Aşure gününün önemi hakkında öğrencilerimize bilgilendirmeler yapıldı. FATİH DAĞDELEN |
|
12. SINIFLAR İÇİN MOTİVASYON ARTIRMA FALİYETLERİ 12 Sınıf öğrencilerimizin sınava yönelik motivasyonları artırmak için eğitim-öğretim dışında da bulundukları ortamların onlar için heyecan yaratması gerektiğini düşündük. Bu nedenle onların daha fazla motive olabilmeleri için bulundukları katı çeşitli görsellerle destekledik. Bu sayede daha fazla motive olacaklarını düşünüyoruz. |
|
ÖĞRETEN KORİDORLAR PROJESİ Okulumuzda öğreten koridorlar projesi tüm hızıyla devam ediyor. |
|
KİTAP TAHLİLİ “KAFKA VE DÖNÜŞÜM ROMANI’NA FARKLI BİR BAKIŞ” Rize Sosyal Bilimler Lisesi olarak bu yıl 55. si düzenlenen “Kütüphane Haftasını” hazırladığımız farklı etkinliklerle kutladık. Türk Dili Edebiyatı öğretmenimiz Şeyma ÇİÇEK’in danışmanlığında; öğrencilerimiz Betül TERZİ, İrem PERİLİ, Kübra GENÇ ve Hülya KAL’ın sunumları ile 27 Mart Çarşamba günü Rize İl Halk Kütüphanesinde etkili bir sunum gerçekleştirildi. Öğrencilerimiz hazırladıkları “Kafka ve Dönüşüm Romanı’na Farklı Bir Bakış” adlı tanıtımları ile okuma etkinliğini zenginleştirmeyi hedeflediler. “Dönüşüm” romanı özelinde gerçekleştirdikleri çok boyutlu okumalarını çeşitli görsellerle de zenginleştiren öğrencilerimiz, dinleyicileri kitabın büyülü dünyasına dahil etmeyi amaçladılar. Rize İl Halk Kütüphanesinde gerçekleştirilen etkinliğe öğrencilerimizden Nisanur ABAY ve Esra Naz BUÇAN da “Dönüşüm” ü resmederek katkı sağladılar. |