Fotoğraf | Başlık |
---|---|
SİBERAY PROJESİ OKULUMUZDA Emniyet Genel Müdürlüğü onayı ile Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı koordinesinde Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen SİBERAY Projesi faaliyetleri çerçevesinde öğrencilerimize Aralık ayında bilgilendirme semineri verildi. Ziya Örün |
|
DİJİTAL KİTAPTAN HAYALE PROJEMİZİN ORTAK ÜRÜNÜMÜZ HAZIR Hacere Usta Anaokulu ve Kurtuluş İlkokulu öğrencilerinin yürütmüş olduğu Dijital kitaptan Hayale projesinde öğrencilerimizin çizmiş olduğu resim karakterleri kullanılarak oluşturulan MACERACILAR isimli hikaye kitabımız hazır. Meryem DEMİRCİ TÜRK |
|
TEMEL TASARIM KONULU SANAL SERGİMİZ AÇILDI! 7.sınıf öğrencilerimizin hazırladığı çalışmaları sanal sergimizde gösterime sunduk. YETER ÖNDER, HALİL İBRAHİM AKSAKAL |
|
FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA) Son yıllarda öne çıkan eğitim yaklaşımlarından biri olan Ters Yüz Öğrenme modeli ile öğrencinin 21. yüzyıl becerilerini kazandığı ve öğrenmenin üst düzeyde gerçekleştiği bilinmektedir. Ters yüz öğrenme modelinde ev ile okulun rolleri arasında bir değişme söz konusudur. Salgın dolayısıyla eğitim alanında meydana gelen değişmeler sonucunda, uzaktan eğitimin daha bir önem kazandığı günümüzde ters yüz öğrenme eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmanın önemli bir yoludur. Bu projede öğretmenler, uzaktan eğitim sürecini yönlendiren bir rehber konumunda olacak, öğrencilere Web 2.00 araçlarını kullanma becerileri ile donanacak, z kuşağı öğrencileri ile aynı dilde bir eğitim verme imkanı bulacaklardır. Ayrıca uzaktan eğitimin dezavantajlarını ters yüz ederek öğrenciler adına avantaja dönüştüreceklerdir. Emine ÇİL |
|
DİJİTAL BİRLER Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA, öğrencileri ile birlikte Mathematic Cafe adlı uluslar arası eTwinning projesi yürütüyor. Cevahir KAYA |
|
MATHEMATIC CAFE PROJEMİZE EBA TV'DEN KONUK Şevket Yardımcı İlkokulu 1-E sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Cevahir KAYA rehberliğinde Mathematic Cafe adlı eTwinning projesi yürütüyorlar. Cevahir KAYA |
|
TEKNOFEST 2020 İNSANLIK YARARINA TEKNOLOJİ Sosyal İnovasyon-Yetkin Takımı “AKRANLA DEĞİL EKRANLA ANLA” RESUL KUL |
|
HAYALLERİN MOZAİĞİ Rize Anadolu Lisesi Yazarlık Atölyesi öğrencilerinin başlattığı #Evdeyim#Okuyorum#Okudukça... etkinliği ebada başlayıp kocaman ve sımsıcak bir projeye dönüştü. Gamze ÖZÇELİK |
|
EBA'DA CANLI DERSİMİZ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR Uzaktan Eğitim her ne kadar zor bir süreç olsada EBA sayesinde hızla devam etmektedir. Metin TERZİOĞLU |
|
KARİYER GÜNLERİ TAM GAZ... Necip Fazıl Kısakürek İmam Hatip Ortaokulu olarak eğitime ara verilen bu zorlu dönemlerde de öğrencilerimize verdiğimiz hizmeti sürdüyoruz. HIZIR SEFERİNOĞLU |
|
ÖĞRENCİLERİMİZE FARKINDALIK EGİTİMİ Bugün öğrencilerimize Çayeli Gençlik Merkezi gençlik liderleri tarafından farkındalık eğitimi verildi. Eğitim kapsamında ekran ve teknoloji bağımlılığı, güvenli internet ve mobil oyunlardaki gizli tehlikelere dikkat çekildi. Teşekkür ederiz. CENGİZ AZMAN |
|
CODE.ORG İLE KODLUYORUZ Code.org adresinde her seviyeden çocuk için oyunlar mevcuttur. Kodlamaya yeni başlayan çocuklar için kullanılacak güzel bir kodlama öğrenme platformudur. Çocuklar oyun oynarken kodlama mantığını kazanabiliyor. Onlar fark etmese dahi algoritma, mantıksal sınama ve problem çözme gibi üst düzey kazanımlarda gelişim sağlayabiliyorlar. Abdullah TOSUN |
|
ARDUINO İLE İNGİLİZCE OYUNU Destekleme kursu çalışmamızda öğrencilerimizle hem eğlenebileceğimiz hem de öğrenebileceğimiz bir yazılım hazırladık. Hasan ÖZTÜRK |
|
MAKEY MAKEY KİTİ İLE RENKLİ SU BALONLARI Destekleme Yetiştirme Kursunda 5.sınıf öğrencileri ile Makey Makey kiti ile kodlama etkinlikleri yapmaya başladık. Hazal Merve BİLİR |
|
PARK SENSÖRÜ UYGULAMASI YAPTIK Öğrencilerimiz Arduino kullanarak park sensörü çalışması yaptılar. Hasan ÖZTÜRK |
|
YEŞİL EKRAN (GREENSCREEN) UYGULAMASI Ders İçeriklerini geliştirmek için öğrencilerimizle yapılan animasyonlar Yavuz ERTENLİ |