TEAM için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
PROJEMİZİN YUNAN EKİBİNDEN OKULUMUZA GELEN SÜRPRİZ KARTLAR PROJEMİZİN YUNAN EKİBİNDEN OKULUMUZA GELEN SÜRPRİZ KARTLAR
Okulumuz 2/A sınıfı öğrencilerinin yürüttüğü CineMagic eTwinning projesi kapsamında Serres 4. İlköğretim Okulu öğrencilerinden okulumuza kartlar gönderildi. Within the scope of the CineMagic eTwinning project carried out by the 2/A class students of our school, cards were sent to our school from the students of Serres 4th Primary School.

Name Kaya
KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
Çay İlkokulu okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ , Çalışkan arılar anasınıfı öğrencileri ile Kasım ayında uygulamaya başladıkları , Her Hikaye Bir STEAM projesinin final öğrenci webinarını ortak ,etkinlik ile yaptılar.

Emine BARIŞ
ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri, yürütmekte oldukları Her Hikaye Bir STEAM, eTwinning projesinin 4.Planını yüzyüze eğitim sürecinde tamamladılar

Emine BARIŞ
HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI HER HİKAYE BİR STEAM -YENİ NESİL GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU TASARIMI
Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ kurucusu olduğu Her Hikaye Bir STEAM projesi , Mart ayı ortak Hikaye ve Plan uygulamalarını , öğrencileriyle yüz yüze gerçekleştirdi.

Emine BARIŞ
EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR
Çay İlkokulu ,Okul Öncesi Öğretmeni, Emine Barış, eTwinning Projesi ,Proje ortaklarıyla hazırladıkları 2. Plan ve öğrencilerle hazırlanan Hikaye büyük bir keyifle öğrencilerle yapıldı.5E Kuralına göre hazırlanan plan, uzaktan eğitim süresince Canlı Dersler aracılığı ile tamamlandı.

Emine BARIŞ
EVERY STORY ONE STEAM-ENERJİ TASARRUFU EVERY STORY ONE STEAM-ENERJİ TASARRUFU
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ ve Öğrencileri eTwinning Projesi kapsamında ,Canlı Dersler aracılığıyla Enerji Tasarrufu Haftası kapsamında, doğal enerji kaynaklarımız, tasarruf ve Gereksiz ve aşırı tüketimin zararları ile ilgili çalışmalar yaptılar.

Emine BARIŞ
EVERY STORY ONE STEAM EVERY STORY ONE STEAM
Çay İlkokulu Okul Öncesi öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri ,e twinning projesi kapsamında yaptıkları, ortak ürün ,Proje adını Kodlama ile oluşturma çalışmasındaki görevini, öğrencileri eğlenerek başarılı bir şekilde yaptılar.

Emine BARIŞ
ETWİNNİNG-HER HİKAYE BİR STEAM MASKOTUNU BELİRLEDİ ETWİNNİNG-HER HİKAYE BİR STEAM MASKOTUNU BELİRLEDİ
Kuruculuğunu Çay İlkokulu ,Okul öncesi öğretmeni ,Emine Barış'ında yaptığı proje de anket sonucu Belirlenen, Prof Dr. Aziz Sancar bilim adamı olarak tanıtılarak,öğrencilerimiz maskot çizimlerini yaptılar.

Emine BARIŞ
ETWİNNİNG-HER HİKAYE BİR STEAM ETWİNNİNG-HER HİKAYE BİR STEAM
Çay İlkokulu ,ve Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış ve Öğrencileri uzaktan canlı ders ile proje ortakları ve öğrencileri ortaklaşa oluşturulan hikaye ve plan doğrultusunda ilk etkinliklerini büyük bir keyifle uyguladılar.

Emine BARIŞ
ÇAYIRLI J.O.C.A. TEAM KASIM AYINDA TAC MAHAL'İ TANIYOR. ÇAYIRLI J.O.C.A. TEAM KASIM AYINDA TAC MAHAL'İ TANIYOR.
Kalkandere Çayırlı Ortaokulu eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında Taç Mahal-Hindistan'ı tanıyor.

Zeynep Hellaç Aksu
HER HİKAYE BİR STEAM PROJESİ OKUL DIŞARIDA GÜNÜ ETKİNLİĞİMİZ HER HİKAYE BİR STEAM PROJESİ OKUL DIŞARIDA GÜNÜ ETKİNLİĞİMİZ
Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış kuruculuğunu yaptığı ,etwinning projesi, Her Hikaye Bir STEAM projesi çerçevesinde Okul Dışarıda Günü -5 Kasım, hava tahmini etkinliğini öğrencileriyle yaptı.

Emine BARIŞ
ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR. ÇAYIRLI J.O.CA. TEAM KODLUYOR.
Rize Kalkandere Çayırlı Ortaokulu 7-A sınıfı, eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında 10-25 Ekim kodlama haftasına katıldı.

Zeynep Hellaç Aksu
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ
Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük

Abdullah TOSUN