SEARCH için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
QUİZİZZ KARMA OKUL TAKIMLARI TURNUVAMIZ QUİZİZZ KARMA OKUL TAKIMLARI TURNUVAMIZ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ve öğrencilerimizden karma karma okul takımları yapılarak quizizz web 2.0 aracı üzerinden karma okul takımları turnuvamızı gerçekleştirdik.

Abdullah TOSUN
GÜVENLİ İNTERNET KULLANMA WEBİNARI GÜVENLİ İNTERNET KULLANMA WEBİNARI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımıza ve projemizde yer alan öğrencilerimize Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunda görevli Sayın Aydın ÇATAK hocamız tarafından güvenli internet kullanma eğitimi verildi.

Abdullah TOSUN
9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM 9 TAŞ ZEKA OYUNUNU YAPARAK YAŞAYARAK ÖĞRENİYORUM
Projemiz kapsamında öğrencilerimize yaparak yaşayarak öğretimini gerçekleştirdiğimiz son zeka oyunumuz 9 taş oldu.

Abdullah TOSUN
SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE SANAL SERGİMİZ
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımız ile birlikte artsteps web 2.0 aracı üzerinde sanal sergimizi hazırladık.

Abdullah TOSUN
TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ TANGRAM ZEKA OYUNU TASARIMIMIZ
Araştır, Öğren, Tasarla, Oyna, Paylaş Search, Learn, Design, Play, Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimiz araştırıp öğrendikleri tangram zeka oyununu tasarladılar.

Abdullah TOSUN
MANGALA TURNUVASI MANGALA TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında öğrencilerimizle mangala turnuvası düzenlendi.

Abdullah TOSUN
ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI ONLİNE NİM ZEKA OYUNU TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında nim zeka oyunun aşamalarını tamamlayarak nim zeka oyunu turnuvası gerçekleştirildi.

Abdullah TOSUN
WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER WEB 2.0 ARAÇLARI İLE EĞLENCELİ ETKİNLİKLER
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında web 2.0 araçlarını etkin kullanmaya devam ediyoruz.

Abdullah TOSUN
GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI GERİ DÖNÜŞÜM MALZEMELERİ İLE NİM MANGALA VE REVERSİ ZEKA OYUNU YAPIMI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında hazırlamış olduğumuz plan doğrultusunda öğrenciler tarafından zeka oyunlarının araştırılmasını, sunumlar hazırlayarak sunumların gerçekleştirilmesini, öğrenilmiş zeka oyunlarının tasarlanmasını ve tasarlanan oyunlar ile aile üyelerinden biriyle oynayarak ona da oyunun öğretilmesini yani öğrencilerin öğrenmiş oldukları bilgileri başkaları ile paylaşmalarını sağlıyoruz.

Abdullah TOSUN
ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI ONLİNE REVERSİ VE MANGALA TURNUVASI
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share adlı etwinning projemiz kapsamında proje ekibi öğrencilerimiz arasında kura usulü belirlenen takımlar arasında online reversi ve mangala turnuvası düzenlendi.

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ ETWİNNİNG PROJEMİZ KAPSAMINDA "REVERSİ ZEKA OYUNU"
Araştır Öğren Tasarla Oyna Paylaş Search Learn Design Play Share etwinning projemiz kapsamında belirlemiş olduğumuz zeka oyunlarının yaparak yaşayarak öğretimine başladık.

Abdullah TOSUN
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ  SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE
Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır.

Abdullah TOSUN