Fotoğraf | Başlık |
---|---|
SOSYAL OKUL PROJESİNDE RİZE BİRİNCİSİ OLDUK limiz genelinde tüm eğitim kurumlarımızın sosyal okul olmalarını sağlamak ve öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanında sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif gelişimlerine katkı sunmak amacıyla uygulamaya konulan "Sosyal Okul Projesi" nin bu yılki değerlendirme süreci tamamlanmış olup Okulumuz RİZE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ “Din Öğretimi” Kategorisinde Rize 1.’si olmuştur. Mustafa KALENDER |
|
5. SINIF ÖĞRENCİ SEÇME SINAVIMIZI TAMAMLADIK 2024-2025 eğitim öğretim yılı 5. sınıflar için öğrenci seçme sınavımızı rekor başvuru, rekor katılım ile tamamladık. Mustafa KALENDER |
|
ROTA ÇANAKKALE 12. Sınıf öğrencilerimizle birlikte Çanakkale Şehitliğini ziyaret etmek, tarih sayfalarında derin bir yolculuğa çıkıp, geçmişin kahramanlarını anma ve minnet duygularımızı tazeleme fırsatı verdi. Yavuz ASLAN , Begüm BAHRİŞ, Emir KABOĞLU |
|
KİTAP KURDU Mart ayı kitap kurdunu belirledik. Tüm öğretmenler |
|
KİTAP KURDU Kİtap okuma alışkanlığını arttırmak için yürüttüğümüz Kitap Kurdu etkinliğinin ay birincileri belli oldu. Tüm öğretmenler |
|
KİTAP FUARI Öğrencilerimizle Rize Kitap Fuarını gezdik. Öğrencilerimizin kitap kokuları arasındaki gezinirken yaşadıkları hazzı görülmeye değerdi. UĞUR ASLAN |
|
ÇİÇEKLERİN DÜNYASI ETWİNNİNG PROJE ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR Okulumuz 2/Asınıfı öğrencilerinin yürüttüğü çiçeklerin dünyası eTwinning proje ekibi yeni yıl takvimlerini kendileri tasarladı. Name Kaya |
|
KİTAP KURDU Bir aylık periyotta öğrencilerimizin okuduğu kitap ve sayfa sayılarını belirleyip en çok okuma yapan öğrencilerimizi ödüllendirdik. Tüm öğretmenler |
|
ERASMUS + PROJEMİZ KABUL EDİLDİ Okulumuz tarafından hazırlanan 2023-1-TR01-KA122-VET-000162557 numaralı Avrupaya Adım Attım, Geleceğime Güzel Bir Sayfa Açtım isimli projemiz Türkiye Ulusal Ajansı tarafından kabul edildi. Fatma İLERİ |
|
OKUMA PARKURU Okuma Parkuru etkinliği ile parkurda yer alan yönergeler öğrencilerin kitap okuma alışkanlığını artırarak kitap okumak sürecini daha eğlenceli ve keyifli bir hale dönüştürdü. Evren BEKTAŞOĞLU |
|
MAKE HAPPEN OUR NATUR OUR FUTURE ETWINNING PROJESİNİN SON ÇALIŞMALARINI TAMAMLADIK Make Happen Our Natur Our Future , Projemiz boyunca öğrencilerimizin, yaşadıkları dünyamızı korumak ve gelecek nesillere güzel ve yaşanabilir bir dünya bırakmaları için DEĞİŞİMİN İLK ÖNCE KENDİLERİNDE BAŞLADIĞI bilinci kazandırmaktı. Bu konuda uluslararası okul ağıyla birçok beceriyi işbirliği ve takım çalışmasıyla öğrencilerimize kazandırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Derya ATAY |
|
KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR Okulumuz 6. ve 7. sınıf öğrencileri ile kodlama çalışmalarımız devam ediyor. Abdullah TOSUN |
|
"Clean Danube Clean Black Sea" Projemiz Öğretmen ve Öğrencileri Proje Sonuç Ürünü Olarak Bir Manifesto Kitabı Hazırladı Serpil Yıldız Mahmutoğlu |
|
OUR WORDCLOUDS Can You Say? isimli E-Twinning projemizin 5. ayının çalışmalarını tamamladık. Zeynep Demir |
|
TEMEL TASARIM KONULU SANAL SERGİMİZ AÇILDI! 7.sınıf öğrencilerimizin hazırladığı çalışmaları sanal sergimizde gösterime sunduk. YETER ÖNDER, HALİL İBRAHİM AKSAKAL |
|
İSTİKLAL MARŞIMIZIN MİLLET MECLİSİNDE KABULUNÜN 100. YILINI KUTLUYORUZ Hacere Usta Anaokulu olarak İstiklal Marşımızın kabulünün 100. yılını okulumuz öğrencileri ve tüm personeli ile birlikte kutladık. Sınıflarımızda öğrencilerimizle bu günün önemini anlamak adına etkinlikler yaparak İstiklal Marşımızı coşkuyla söyledik. Marşımızın şairi Mehmet Akif Ersoyu ve bestecisi Zeki Üngörü saygıyla andık. Çalışma sayfaları ,eğitici hikayeler ve çeşitli etkinliklerle günün anlam ve önemini öğrencilerimize başarıyla aktardık. Sınıflarımızda yaptığımız etkinliklerin görsellerini ve videolarını buradan inceleyebilirsiniz. Şeyda Yılmazer |
|
JIGSAW PUZZLE ETKİNLİĞİMİZ Can You Say? isimli eTwinning projemizin 5. ayındayız. Zeynep Demir |
|
İMKB YARINLARA OKUYORUM 2021 Okulumuz Müdür yardımcısı Belkıs DELİHASAN ve İngilizce öğretmeni Zeynep ÖZKARA KONUR'un başlatmış olduğu İMKBYARINLARAOKUYORUM2021 etkinliği ile uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerimizi kitap okuma alışkanlıklarını artırmak amaçlanmıştır. Sırrı Atalay KARAMAN |
|
9 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ Imagine and Code to Produce etwinning proje ortakları okullarımızla birlikte 9 Şubat Güvenli İnternet Günü kapsamında öğrencilerimizi bilinçlendirici etkinlikler düzenledik. Abdullah TOSUN |
|
KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR Uzaktan eğitimde öğrencilerimiz ile birlikte kodlama çalışmalarımız devam ediyor. Abdullah TOSUN |
|
ERDEM DERGİSİNİN 14. SAYISI OKUYUCUYLA BULUŞTU Rize Sosyal Bilimler Lisesi adına yayımlanan ERDEM adlı mevsimlik dergi, 14. sayısıyla okuyucuların karşısına çıkıyor. MERYEM TURGUT |
|
ÇAYIRLI J.O.C.A. TEAM KASIM AYINDA TAC MAHAL'İ TANIYOR. Kalkandere Çayırlı Ortaokulu eTwinning projeleri J.O.C.A. kapsamında Taç Mahal-Hindistan'ı tanıyor. Zeynep Hellaç Aksu |
|
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük Abdullah TOSUN |
|
ARAŞTIR ÖĞREN TASARLA OYNA PAYLAŞ SEARCH LEARN DESİGN PLAY SHARE Bilgi çağı olarak ifade edilen günümüzde, toplumların yapısı değişime uğramış ve bu değişimle birlikte bireylerde olması istenen nitelikler de değişmeye başlamıştır(Gündüz ve Odabaşı, 2004). Bu bağlamda bireylerin sahip olması istenilen 21. Yüzyıl becerileri olarak da adlandırılan beceriler altı(1-Yaratıcılık ve Yenilikçilik, 2-İletişim ve İşbirliği, 3-Araştırma ve Bilgi Akıcılığı, 4-Eleştirel Düşünme, Sorun Çözme ve Karar Verme, 5-Teknolojik İşlemler ve Kavramlar, 6-Dijital Vatandaşlık) başlık altında toplanmıştır(ISTE, 2007). Bu kapsamda projemizin amacı belirlenen zekâ oyunlarının öğrenciler tarafından araştırılarak öğrenilmesi, öğrenilen zekâ oyunlarının iş birliği içerisinde tasarlanıp karşılıklı oynanılması ve elde edilen bilgi ve becerilerin paylaşılması amaçlanmaktadır. Abdullah TOSUN |
|
eTwinning PROJEMİZ UZAKTAN EĞİTİMDE DE DEVAM EDİYOR 9 mart ilkokulu Okul öncesi öğretmeni Özlem Kamil eTwinning projesi olan 100güne 100kitap projesi uzaktan eğitimde de projeye devam edildi. Özlem Kamil |
|
ÖĞRENCİLERİMİZ RESİM ÇALIŞMALARINA DEVAM EDİYOR Uzaktan eğitime devam ettiğimiz şu zamanlarda öğrencilerimizin sanatsal çalışmaları da devam etmektedir. EBRU SADIKOĞLU |
|
ÖZEL ÇOCUKLARA ÖZEL İLGİ :) UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖZEL EĞİTİMLİ ÇOCUKLARIMIZ KÜBRA |
|
MEB'DEN LGS VE YKS HAZIRLIK ÖĞRENCİLERİNE "CANLI SINIF" DÖNEMİ Okulumuz Öğretmeni Filiz Gedik Ersoy yapmış olduğu uzaktan eğitim çalışması Anadolu haber ve MEB ana sayfasında haber olarak yayınlanmıştır. MEHMET YAZICI |
|
eTwinning PROJEMİZ OKU!UYGULA! YAY! VE KÜTÜPHANELER HAFTASI Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı olarak eTwinning faaliyetlerimize evimizden devam ediyoruz. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
BİL BAKALIM NE ? Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu olarak İngilizce dersimizde 5-E sınıfımızla “Movies(filmler )” ünitemizle ilgili olarak speaking becerilerini geliştiren bir tahmin oyunu oynadık. ESRA AKTAŞ |
|
OKU!UYGULA! YAY! E-TWINNING PROJEMİZ Oku!Uygula! Yay! projemiz, bu dönem katılan ortaklarımızla tüm hızıyla devam ediyor.Projemizin ilk basamağı olan olan OKU! aşamamızdan gelen karelerimiz. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
CODE.ORG İLE KODLUYORUZ Code.org adresinde her seviyeden çocuk için oyunlar mevcuttur. Kodlamaya yeni başlayan çocuklar için kullanılacak güzel bir kodlama öğrenme platformudur. Çocuklar oyun oynarken kodlama mantığını kazanabiliyor. Onlar fark etmese dahi algoritma, mantıksal sınama ve problem çözme gibi üst düzey kazanımlarda gelişim sağlayabiliyorlar. Abdullah TOSUN |
|
RİZE KİTAP FUARI GEZİMİZ Okulumuz Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Naziye EFENDİOĞLU tarafından 5B sınıfı öğrencileri ile Rize kitap fuarına gezi düzenlenmiştir Naziye EFENDİOĞLU |
|
E-DERGİMİZİN İLK SAYISI ÇIKTI Zübeyde Hanım Anaokulu olarak e-dergimizin ilk sayısını çıkarttık. FATMA ÖZYANIK DERECİ |
|
İYEK (İYİDERE YETENEKLERİNİ KEŞFEDİYOR) İlçemiz genelinde sosyal kültürel sportif faaliyetleri içeren projemiz ilçemizde kasım ayı itibariyle başlamıştır. Tarık ER |
|
YEŞEREN AĞAÇ Şimdi Yeşillendi.. Mustafa DURAN |
|
YEŞEREN AĞAÇ 2/G sınıf öğretmeni Asiye KARAMAN çocuklara kitap okuma alışkanlığı kazandırıp onları kitap okumaya teşvik edecek bir etkinlik tasarladı. Mustafa DURAN |
|
HER ŞEY BİR SAYFA DAHA FAZLA OKU(T)MAK İÇİN Yeni sınav sistemlerinde sorulan sorulara baktığımızda okuduğunu anlamanın önemi bir kez daha ortaya çıkmıştır. |
|
OKUMAK BİZİM İŞİMİZ Öğrencilerimize kitap okumaları için güzel bir ortam oluşturarak,kitap okumayı sevmelerine katkıda bulunduk. |
|
MANDALİNAM KAÇ DİLİM? Anbarlık İlkokulu Anasınıfı Öğretmeni Neslihan ZEYVELİ öğrencilerle Mandalinam Kaç Dilim? etkinliği gerçekleştirdi. |
|
KÜÇÜK GAZETECİLER Gazetemizin bir sonraki sayısı mart ayında okurlarıyla buluşacak. |
|
KIŞ SOHBETİ Okulumuz Yazarlık atölyesinde boş vakitlerimizde öğretmen ve öğrencilerimizle güzel bir etkinlik her öğrencinin dokunulacak bir bam teli vardır yeterki ulaşmayı başar |
|
ÇAYELİ LİSESİ KİTAP OLDU "1970 Çayeli Lisesi Efsanesi" isimli, okulumuzun açıldığı 1970' ten günümüze 50 yıllık tarihini konu alan 543 sayfalık kitabı tamamladık. CENGİZ AZMAN |