IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bagli zincirlerini söküp atarak özgürlügün var olduguna inandiklari yeryüzüne düsüyorlar, düser düsmez baska türlü bir tutsakligi özgürlük sanip topraga esir oluyor ardindan da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CIVELEK 6376
11. Sayı
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)

Toplumun en küçük parçasi olmasina ragmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapisi. Çocuklarimiza her ne kadar iyiyi, güzeli ögretmeye çalissak da ailede gördügünü duydugunu yasamaz mi çocuklar?


Emine ÇOLAK BAYNAZOGLU 1838
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI

Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlasilabilmesi için ögrenilmeye baslanilan yabanci dil, günümüzde artik bir ayricalik olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttigi gibi daha iyi bir is bulmak ve dünya ile iletisim kurmak için bir gereksinim haline gelmistir.


Dr. Ögretim Üyesi Volkan MUTLU 1578
11. Sayı
BIRLIKTE YÖNETELIM
BIRLIKTE YÖNETELIM

Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.


Erman SAHIN 1198
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1774
11. Sayı
AIGAI ANTIK KENTI
AIGAI ANTIK KENTI

Aigai Antik Kenti, Manisa’nin Yunusemre ilçesinin Yunt Dagi bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakininda bulunmaktadir. Osmancali Ilkokulu egitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklisi ziyaretçiyi agirlamaktadir.


Bilge ÇARDAK 1012
11. Sayı
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI

Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1719
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bagli zincirlerini söküp atarak özgürlügün var olduguna inandiklari yeryüzüne düsüyorlar, düser düsmez baska türlü bir tutsakligi özgürlük sanip topraga esir oluyor ardindan da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CIVELEK 6376
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2476
11. Sayı
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI

Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1719
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1774
I have....... Who has..... ?

Banu ÇON     16.01.2020

RITMIK SAYMA OYUNU

Kadir DELIBAS     31.10.2019

BEREKETLI VATAN TOPRAGI

MEVLÜT BEKMEZCIÜ     23.02.2020

MERDIVEN

Semiha KADIOGLU     20.10.2019

ÇIVI YAZISINDAN ALFABEYE DOGRU

Ahmet PABUCCI     18.02.2020

ONDALIK YAPBOZ

Gülsüme SANDIKÇI     21.02.2020

SON ETKİNLİKLER