Pandemi Diaries (Pandemi Günlükleri)

Pandemi Diaries (Pandemi Günlükleri)

Projemizde çocuklar pandemi günlerinde evde verimli zaman geçirmek adına bir takım etkinlikler yaparak bizlere sunacaklar.

In our project, children will present them to us by doing a number of activities in order to spend productive time at home on pandemic days.

  • Proje Ortağı Ülkeler: Türkiye Portekiz                 Yaş Aralığı: 7 - 11
  • Proje Adresi: https://twinspace.etwinning.net/172190/home          Blog/Site Adresi:
  • Konular: İlköğretim okulu konuları Müzik Teknoloji Yabancı Diller

Proje Ortakları:
Angela Fontes (Portekiz - Agrupamento de Escolas de Ribeirão, Vila Nova De Famalicão)
Arzu DOĞAN (Türkiye - Cumhuriyet İlkokulu)
Aysun Yılmaz (Türkiye - Şeyh Şamil İlkokulu)
Ayşe Akkan Uygun (Türkiye - Osman Manisalı İlkokulu)
Fatma Sezen KABADAYI (Türkiye - )
Gülizar Ünaldı (Türkiye - Bahçelievler Şehit Volkan Canöz İmam Hatip Ortaokulu)
Hasan Doğan (Türkiye - Hamidiye Ortaokulu)
Meliha AY (Türkiye - Terlemez İlkokulu)
Name Kaya (Türkiye - Hüseyin Yardımcı İlkokulu)
Nuray Ünal (Türkiye - Mehmet Çolakoğlu İlkokulu)

  • HEDEFLER
  • Projemizde öncelikli hedefimiz pandemi sürecinde çocukların aktif ve üretici kalmalarını sağlamak. Bu kötü günleri avantaja çevirerek nasıl verimli geçirebileceklerini keşfetmelerinde onlara yol göstermek ve bu yolda onlarla birlikte eğlenmek.
    proje ile çocuklar evde atıl kalmayarak yaratıcı fikirler üretecek, zarardan kar elde etmeyi öğrenecek, birbirleri ile fikir alış verişinde bulunarak farklı bakış açısına sahip olacak ve sosyalleşmeyi dijitalden de olsa sürekli kılacaklardır.

    Our primary goal in our project is to ensure that children remain active and productive during the pandemic process. To take advantage of these bad days to guide them in discovering how to spend them productively and have fun with them on this road.
    With the project, children will not be idle at home, they will produce creative ideas, learn to profit from harm, have a different point of view by exchanging ideas with each other, and socialization will be continuous, albeit digital.

  • ÇALIŞMA SÜRECİ
  • Ortaklar belirlendikten bir hafta sonra etkinliklere rota çizilecektir.
    ilk olarak ne kadar süreceği ortak fikir beyanı ile karar verilecek.
    her hafta bir etkinlik olmak üzere planlama yapılacak.
    1.hafta okuduğu bir kitabı tanıtacak
    2.hafta izlediği bir filmi
    3.hafta yaptığı bir hobiyi(ebru sanatı,origami,el işi)
    4. hafta herhangi bir yemek vs yaşına uygun olarak yapacak
    5.hafta evde yapabileceği bir gösteri

    A route will be drawn to the events one week after the partners are determined.
    First, how long it will take will be decided by a joint opinion statement.
    There will be an event planning every week.

    Will introduce a book he read in the 1st week
    A movie he watched in the 2nd week
    Doing a hobby (marbling art, origami, handcrafted) in the 3rd week
    Any meal etc will do according to age in the 4th week
    A show you can do at home in the 5th week

  • BEKLENEN SONUÇLAR
  • çocuklar birşeyler üretmenin hazzını yaşacak ve evde telefon tablet başında oyun bağımlısı olmayacaklar.

    The children will enjoy the pleasure of creating something and will not be addicted to games at home on their phones and tablets.

YORUMLAR

Ben robot değilim seçeneğini işaretleyin.

  • Henüz yorum yazılmadı