DEĞERLER OKULU ÇALIŞKANLIK PANOSU

DEĞERLER OKULU ÇALIŞKANLIK PANOSU

Okulumuz bu ay ki çalışkanlık değeri üzerine hazırlamış olduğu panomuzda işbirlikli öğrenme yöntemiyle sınıf içi küçük guruplar halinde çalışmalarımızla birbirimize yardım ettik.

Değerler eğitimi açısından birlikte çalışmayı birlik ve uyum içerisinde üstlenilen görevi sonuna kadar bitirmeyi deneyerek tekrar yaparak başarıyla sonuca ulaşıp panomuzun sergilenmesini sağladık. Değerler eğitimi, bir toplumu meydana getiren bireylerin yaşam içerisindeki davranışlarını sorgulayan, insanları olumlu yönde destekleyen ve daha güzel, yaşanabilir yarınlar için insanda bulunması gereken evrensel değerlerdir. İnsanın varlıklar içinde seçkin bir yeri vardır ama bununla beraber eğitilmeye de muhtaçtır. Toplumlar huzur ve barış ortamını sağlayacak davranış biçimlerinin yaşamasını ve nesilden nesile aktarılarak devam etmesini isterler. Değerler eğitimi ile amaçlanan şey sağlam karakterli nesiller yetiştirmektir. Değerler eğitimin en uygun ortamı ailedir. Aileye destek veya tamamlayıcı unsur olarak okullarda okul öncesi kurumlarda başlamak üzere değerler eğitimi verilmektedir.  Ergenlik dönemini yaşayan ve birçok konuda karakteristik özellikleri oturmaya başlamış bir bireye değerler eğitimi vermek oldukça zor olmasıyla birlikte bazı yöntem ve teknikler ile çocuklarda olumlu davranış değişikliği sağlanabilmektedir.

Okulumuz bu ay ki çalışkanlık değeri üzerine hazırlamış olduğu panomuzda işbirlikli öğrenme yöntemiyle sınıf içi küçük guruplar halinde çalışmalarımızla birbirimize yardım ettik. Değerler eğitimi açısından birlikte çalışmayı birlik ve uyum içerisinde üstlenilen görevi sonuna kadar bitirmeyi deneyerek tekrar yaparak başarıyla sonuca ulaşıp panomuzun sergilenmesini sağladık.


YORUMLAR

Ben robot değilim seçeneğini işaretleyin.

  • Henüz yorum yazılmadı