Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 6.03.2021 Okunma: 470
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 125 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 170 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 191 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 341 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 188 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 285 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 246 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 581 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1327 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 1193 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
STEMATEMATİK VE MASAL-BUZKIRAN TASARLIYORUZ
Çay İlkokulu,Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ve öğrencileri, Küresel ısınmaya bağlı olarak buzulların eridiğine dikkat çekmek- neler yapılabileceği konusunda bilinçlenmeleri- Buzkıran tasarımı yapma becerisi kazandırmak amacıyla plan ,uzaktan eğitim çerçevesinde tamamlandı.
21 Eylülde başlayan Projemizin ,son planını da proje ortaklarımız ve öğrencilerimizle ortak oluşturulan,hikaye ve Planlar ile verimli ve keyifli bir şekilde tamamladık.Proje ortaklarım ile birlikte yardımlaşarak ve işbirliği içinde ,öğrencilerimize STEMatematik ve Masal Projesi ile matematik becerilerine ağırlık vererek Mühendislik becerilerini arttırmayı amaçladık.1. planımızı yüzyüze ,diğer 3 planımızı uzaktan canlı dersler aracılığı ile tamamladık.4.planımızıda 5E kuralına göre oluşturarak, Küresel ısınma ve Buzkıran tasarımı çocukların çok ilgisini çekti ve etkinlikleri keyifle uyguladıkları gözlendi.
Etiketler: