![](images/avatar/0.jpg)
Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 6.03.2021 Okunma: 355
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 49 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 61 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 237 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 78 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 166 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 128 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 477 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1032 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 977 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 411 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
EVERY STORY ONE STEAM-PARILTI DAYANIKLI EVLER TASARLIYOR
Çay İlkokulu ,Okul Öncesi Öğretmeni, Emine Barış, eTwinning Projesi ,Proje ortaklarıyla hazırladıkları 2. Plan ve öğrencilerle hazırlanan Hikaye büyük bir keyifle öğrencilerle yapıldı.5E Kuralına göre hazırlanan plan, uzaktan eğitim süresince Canlı Dersler aracılığı ile tamamlandı.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/439181615038482.jpeg)
Bu ay ki Planımız ile,Bir proje için ihtiyaç duyulan temelsüreçleri tanımlar.Doğaçyapma süreç döngüsünü kullanır.Döngüsel bir tasarım sürecinin bir parçası olarak prototipler geliştirir. Yaşadığımız ev,sağlam binalar ile ilgili farkındalığı arttırmak.Depremden korunma yollarını keşfetmek gibi Mühendislik becerilerini içermektedir.
Öğrencilerle 2 haftalık bir süreçte,canlı Derslerde ,Deprem ile ilgili oyun,sanat,Okuma yazma,,şarkı,kodlama ,becerileriyle deprem ve ev tasarımı ile ilgili kavramlarla ilgili detaylı bir ön hazırlık sonrası,keyifle basit malzemelerle evlerini tasarlayıp,yaptılar ve deprem deneyi uyguladılar.
Etiketler: