
Emine BARIŞ
- Tarih: 2.02.2021Okunma: 581
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 48 ÇAY İLKOKULUNDA RAMAZAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ
-
Hakkı GÜLTEKİN 111 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK"
-
Hakkı GÜLTEKİN 94 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK
-
Hakkı GÜLTEKİN 95 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 90 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 132 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 201 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 716 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 315 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 467 STEM'SİZ OLMAZ
STEMATEMATİK VE MASAL -TAKVİM TASARIMI- ETWINNING
Çay İlkokulu, Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ ,STEMatematik ve Masal eTwinning projesi ,Ocak ayı proje ortakları ile oluşturulan etkinlik planını uzaktan eğitim ve canlı dersler aracılığıyla keyifle tamamladı.

Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.Bu kapsamda hazırlanan planlar doğrultusunda ,öğrencilerimizle keyifle ,çocukların problem durumlarını görerek tasarım ve üretimini sağlamaya yönelik planlamanın Ocak ayı planı uygulanmıştır.
Etiketler: