Emine BARIŞ
- Tarih: 5.11.2020Okunma: 588
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 149 ÇAY İLKOKULUNDA NİSAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 148 ÇAY İLKOKULUNDA RAMAZAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 207 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK" -
Hakkı GÜLTEKİN 178 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK -
Hakkı GÜLTEKİN 169 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ -
Hakkı GÜLTEKİN 179 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ -
Hakkı GÜLTEKİN 243 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET" -
Hakkı GÜLTEKİN 287 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN 825 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 442 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
eTwinning PROJESİ-STEMatematik ve MASAL
Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış, öğrencileriyle birlikte STEMatematik ve Masal projesi proje ortaklarıyla, Okul Dışarıda Günü 5-Kasım-ders etkinliği olarak Kır Çiçeği Tohum Topları etkinliğini yaptı.

Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.
Etiketler:

