Emine BARIŞ
- Tarih: 10.03.2020Okunma: 1054
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 125 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 169 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 190 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 340 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 188 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 284 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 246 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 581 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1326 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 1192 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
ETWİNNİNG PROJESİ SIFIR ATIKLA KODLUYORUM -RENKLİ ŞİŞE KAPAKLARI İLE KODLUYORUM
Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine BARIŞ rehberliğinde,Sıfır Atıkla Kodluyorum e twinning projesi ,Mart ayı ikinci çalışması Renkli şişe kapakları ile kodlama çalışması yapıldı.
Çocuklarda hem psikomotor becerinin artmasını ,hemde bilşsel beceri olan kodlama becerisinin gelişimini destekleyen çalışma çocuklar tarafından kolaylıkla yapıldı.Sonrasında bedenimle kodluyorum çalışması ,kodlama etkinliklerindeki gelişimi destekledi.
Etiketler: