Emine BARIŞ
- Tarih: 10.03.2020Okunma: 1203
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 149 ÇAY İLKOKULUNDA NİSAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 148 ÇAY İLKOKULUNDA RAMAZAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 207 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK" -
Hakkı GÜLTEKİN 177 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK -
Hakkı GÜLTEKİN 169 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ -
Hakkı GÜLTEKİN 179 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ -
Hakkı GÜLTEKİN 243 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET" -
Hakkı GÜLTEKİN 287 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN 825 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 441 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
HAYVAN EVİ TASARLIYORUM
Çay ilkokulu Okul öncesi ÖĞRETMENİ Emine BARIŞ ,Okul öncesinde STEM etkinlikleri etwinning projesinin mart ayı ilk çalışması olan hayvan evi tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı.

Hayvanlar ve yuvaları ile ilgili çalışma öncesi sohbet ve görseller ardından aslan kuklası ile olay anlatımı ve problemi belirleme çalışması yapıldı.Ardından öğrenciler atık materyallere göre bir hayvana tasarladıkları evi çizdiler.Tasarım sonrası belirlenen tasarımlar artık materyaller ile yapıldı ve geliştirilmesi gereken yerler geliştirildi.kEŞFET-YARAT-GELİŞTİR basamakları dikkatli bir şekilde çalışıldı.Öğrenciler de problem çözme becerisi ,yaratıcılık becerilerindeki gelişimin arttığı gözlendi.
Etiketler:


