Kamil GÖRMÜŞ
- Tarih: 08.02.2020Okunma: 757
Okuldan Benzer Haberler
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 41 E-TWINNING PROJEMİZ: “WELLBEING BETWEEN DREAM REALITY”
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 104 E-TWINNING: NO WASTE FOR TOMORROW
-
PAZAR FEN LİSESİ 103 E-TWINNING: GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 177 ART JOURNEY IN RECYCLING (GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU)
-
Muazzez TİKBAŞ 202 PRACTICE MAKES PERFECT
-
Kamil GÖRMÜŞ 555 PFL PERSONELİNİN GÖNÜLLÜ ÇALIŞMASI
-
Kamil GÖRMÜŞ 647 PFL 29 EKİM ETKİNLİKLERİ
-
Kamil GÖRMÜŞ 583 PFL UZAKTAN EĞİTİM VELİ GÖRÜŞ ANKETİ SONUÇLARI
-
Burak TURGUT 654 Pazar Fen Lisesi "Codeweek 2020" çalışmaları
-
Kamil GÖRMÜŞ 562 EBA CANLI YAZ KURSUMUZU BİTİRDİK
MATEMATİK VE GEOMETRİ NASIL DOĞDU?
Pazar Fen Lisesi Bilim Fen ve Teknoloji Kulübü bünyesinde her hafta yapılan Alfa-Bilim Söyleşileri’nde 5-6 Şubat 2020 tarihlerinde Matematik ve Geometrinin başlangıç koşulları ve ortaya çıkışı tartışıldı.
12/C sınıfı öğrencisi Anıl Yılmaz sunumun başında yeni bir sayı sistemi oluşturup matematiğin kökenine inmeye çalıştı. Yeni sayı sistemini kurarken aksiyomların ortaya konma mantığını ve ne anlama geldiklerini vurguladı. Buradan yola çıkıp Geometrinin, Cebirin ve Matematiğin diğer alanlarının başlangıç koşullarını göstererek nasıl oluştuklarını açıklamaya çalıştı. Mevcut sayı sisteminde 0(sıfır)’ın neden geç keşfedildiği tartışıldı.
Öğrencimiz Anıl Yılmaz’ın yeni bir sayı sistemi oluşturması, mevcut sayı sistemlerinin değişebileceğini göstermesi katılımcıları etkileyerek bakış açılarını değiştirdi.
Etiketler: