FİKRET ARMUTCU
KALKANDERE - ATATÜRK İLKOKULU
- Tarih: 8.05.2022 Okunma: 523
Okuldan Benzer Haberler
-
FİKRET ARMUTCU 521 ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA "SORUMLULUK VE ÖZDENETİM" TEMALI FAALİYETİMİZ
-
FİKRET ARMUTCU 668 ÇEDES PROJESİ "EDEP-SAYGI-NEZAKET" TEMALI ÇALIŞMALAR
-
Esra KAYHAN KORKMAZ, Mehmet Ali DABAK, Merve KAR, Şahsine KÖSEOĞLU 319 AYAĞIN SICAK OLSUN ARKADAŞIM
-
FİKRET ARMUTCU 636 SARIKAMIŞ ŞEHİTLERİNİ ANMA
-
FİKRET ARMUTCU 523 GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
-
Veysi SEVİMLİKURT 454 GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
-
FİKRET ARMUTCU 529 GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
-
Veysi SEVİMLİKURT 377 GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
-
FİKRET ARMUTCU 465 GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
-
Abdullah TOSUN 495 KALKANDERE ATATÜRK İLKOKULU KODLUYOR
GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
eTwinning projemiz kapsamında arılar ile ilgili yapılan çalışmalar.
- Beyin fırtınası aşamasında: Proje planımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili beyin fırtınası çalışması, proje üyesi öğrenciler tarafından "SLİDO" Web-2.0 aracı kullanılarak yapıldı.
- Araştırma-İnceleme aşamasında: Proje planımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından genel ağda güvenli arama motorları ve siteleri ( Google, Türkçe Vikipedi vb.) kullanılarak, "Youtube"den seviyeye uygun belgeseller ve çizgi filmler izlenilerek, arılar ile ilgili şarkılar dinlenip söylenilerek ve proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik yapılarak tamamlandı. Daha sonra, tarafımca: Millî Eğitim Bakanlığı'nın "EBA(Eğitim Bilişim Ağı)" portalında; "Arılar" ile ilgili oluşturulan tartışma bölümüne proje üyesi öğrenciler, araştırma-inceleme sonuçlarını yazdılar. En sonunda; proje üyesi öğrenciler, EBA portalında diğer arkadaşlarının "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme sonuçlarını incelediler, bu paylaşımlara yorum yapıp beğenide bulundular.
- WEB-2.0 Aracı aşamasında: Proje planınımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme sonucu öğrenilen bilgiler, proje üyesi öğrenciler tarafından "WORDWALL" Web-2.0 aracı kullanılarak pekiştirildi.
- Sunum aşamasında: Proje planınımızda; ikinci gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "ARILAR" ile ilgili sunum çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından "POWERPOİNT" kullanılarak yapıldı.
- Pano aşamasında: Proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik edilip "PADLET" Web-2 aracı kullanılarak "ARILAR" ile ilgili dijital pano oluşturuldu.
Etiketler: