EMİNE BARIŞ
- Tarih: 16.01.2020Okunma: 1282
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 150 ÇAY İLKOKULUNDA NİSAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 148 ÇAY İLKOKULUNDA RAMAZAN AYI ÇEDES ETKİNLİKLERİ -
Hakkı GÜLTEKİN 207 ÇEDESTE ŞUBAT AYI TEMAMIZ "MERHAMET-SEVGİ-DOSTLUK" -
Hakkı GÜLTEKİN 178 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK -
Hakkı GÜLTEKİN 169 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ -
Hakkı GÜLTEKİN 179 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ -
Hakkı GÜLTEKİN 244 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET" -
Hakkı GÜLTEKİN 287 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN 826 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER -
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 443 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.

Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.Artık materyaller kağıt tabak,şişe kapağı kullanılarak öğretmen tarafından hazırlanan kodlama çalışmasını ,öğrenciler büyük bir keyifle yaptılar. Sıfır Atıkla Kodluyorum, e- twinning projesi ile öğrencilerin;problem çözme,matematik becerilerini desteklemek,mekanda konum becerilerini desteklemek ,görsel materyalleri kullanarak sayı -şekil ilişkisi kurabilmelerini sağlamaktadır.Çalışmada bireysel ve grup olarak kodlama çalışması oyun temelli yapıldı.Çocuklar oynayarak hem eğlendiler hem de bilişsel alan gelişimleri desteklenmiş oldu.
Etiketler:


