ZEYNEP HELLAÇ AKSU
- Tarih: 11.12.2019Okunma: 933
Okuldan Benzer Haberler
-
AYŞEGÜL DEMİR 21 TUBİTAK 4006 BİLİM FUARI TOPLANTISI
-
MERVE ŞAFAK ÖZER 0 MİSAFİRİN VAR RİZE
-
EBUBEKİR SALİHOĞLU 20 TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI SEMİNERİ
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 307 ÖĞRENCİLERİMİZ ALPER GEZERAVCI İLE BULUŞTU
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 346 MİSAFİRİNİZ VAR
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 318 GENÇLİK HAFTASI
-
Elif Arıman 125 YENİDEN KULLANMA ETKİNLİĞİ
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 558 I LOVE YOU MATH ETWINNING: KÜBİZM VE MATEMATİK
-
AYSUN ŞALCIOĞLU, Güven Şahin 355 MİSAFİRİNiz VAR
-
Aynur Yılmaz, Aylin Kaya Koto, Güven Şahin 246 MİSAFİRİN VAR
HİKAYELEŞTİREREK ÖĞRENİYORUZ
İngilizcedeki Geniş Zaman yapısını hikayeleştirme yöntemi ile daha kalıcı ve daha somut bir hale getirdik.
İngilizce dersinde bazı kavramlar öğrencilerimize soyut gelmektedir.Bunlardan bir tanesi Geniş Zaman yapısı. Bu konuyu öğrenirken öncelikle hikayemize uygun gerekli görsel materyaller önceden hazırlanır. Dersimiz için hazırlanan görsel materyaller hikayemize uygun bir şekilde kullanılır. Hikayemizi çok beğendik, oyuncularımız başarılı bir şekilde rollerini yerine getirdiler.Hem öğrendik, hem eğlendik. Geniş Zaman gözümüzde canlanmış oldu, hedefimize ulaştık. Öğrencilerimiz hikayeleştirerek anlatma yöntemini çok beğendiler.
Etiketler: