![](images/avatar/0.jpg)
ZEYNEP HELLAÇ AKSU
- Tarih: 11.12.2019Okunma: 890
Okuldan Benzer Haberler
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 268 MİSAFİRİNİZ VAR
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 275 GENÇLİK HAFTASI
-
Elif Arıman 63 YENİDEN KULLANMA ETKİNLİĞİ
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 457 I LOVE YOU MATH ETWINNING: KÜBİZM VE MATEMATİK
-
AYSUN ŞALCIOĞLU, Güven Şahin 268 MİSAFİRİNiz VAR
-
Aynur Yılmaz, Aylin Kaya Koto, Güven Şahin 113 MİSAFİRİN VAR
-
Güven Şahin 80 MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULUNDA KANO SPORU TANITIMI
-
Aylin Kaya Koto 174 MİSAFİRİN VAR
-
AYSUN ŞALCIOĞLU 381 MİSAFİRİN VAR
-
Berna Özpirinç 90 MİSAFİRİNİZ VAR
HİKAYELEŞTİREREK ÖĞRENİYORUZ
İngilizcedeki Geniş Zaman yapısını hikayeleştirme yöntemi ile daha kalıcı ve daha somut bir hale getirdik.
![](http://rize.meb.gov.tr/rista/haber_resimler/dosya_201912111747188.jpg)
İngilizce dersinde bazı kavramlar öğrencilerimize soyut gelmektedir.Bunlardan bir tanesi Geniş Zaman yapısı. Bu konuyu öğrenirken öncelikle hikayemize uygun gerekli görsel materyaller önceden hazırlanır. Dersimiz için hazırlanan görsel materyaller hikayemize uygun bir şekilde kullanılır. Hikayemizi çok beğendik, oyuncularımız başarılı bir şekilde rollerini yerine getirdiler.Hem öğrendik, hem eğlendik. Geniş Zaman gözümüzde canlanmış oldu, hedefimize ulaştık. Öğrencilerimiz hikayeleştirerek anlatma yöntemini çok beğendiler.
Etiketler: