Fotoğraf | Başlık |
---|---|
YKS GRUBUMUZLA MOTİVASYON KAHVALTISI DÜZENLEDİK Okulumuzca düzenlenen motivasyon kahvaltısı ile öğretmenlerimiz ve YKSye hazırlanan öğrencilerimiz bir arada kahvaltılarını yaptılar. Aycan GÜMÜŞAY |
|
YKS HAZIRLIK KAPSAMINDA MEZUN-ÖĞRENCİ BULUŞMASI Geçtiğimiz yıl okulumuzdan mezun olarak Hacettepe Üniversitesi Tarih Bölümüne yerleşen Besim ERGÜL, okulumuz rehberlik faaliyetleri kapsamında üniversite ile ilgili deneyimlerini paylaşmak ve soruları yanıtlamak üzere, sınava hazırlanan öğrencilerimizle biraraya gelmiştir. Aycan GÜMÜŞAY |
|
YKS SÜREÇ DEĞERLENDİRME SINAVI Hedef 2023 YKS Mustafa AYDIN |
|
KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİMİZ Öğrencilerimiz kitap okuyor Cansu Ergin |
|
“AKADEMİK DESTEK EKİBİMİZ” ÇEVRİMİÇİ YAZ OKULU İÇİN TOPLANDI Pazar Fen Lisesi akademik destek ekibi olarak yeni 12. sınıflarımız için “Yaz Kursu” niteliğinde online ortamda yapacağımız YKS destek eğitimini planlamak amacıyla toplantımızı yaptık. Kamil GÖRMÜŞ |
|
MEB'DEN LGS VE YKS HAZIRLIK ÖĞRENCİLERİNE "CANLI SINIF" DÖNEMİ Okulumuz Öğretmeni Filiz Gedik Ersoy yapmış olduğu uzaktan eğitim çalışması Anadolu haber ve MEB ana sayfasında haber olarak yayınlanmıştır. MEHMET YAZICI |
|
11. SINIF VELİLERİMİZLE YKS YAZ KURSUNU VE ÜNİVERSİTE HAZIRLIK SÜRECİNİ KONUŞTUK Seneye okulumuzda 12. Sınıf olacak öğrenciler için okulumuzda düzenlenecek yaz kursu ve seneye hafta sonu yapılacak olan destekleme kursları için velilerimiz bilgilendirildi. MERYEM TURGUT |
|
ÖĞRENCİLERİMİZLE YKS TOPLANTILARI ve SON NASİHATLAR Okulumuz Gülbahar Hatun MTAL 12.sınıf öğrencilerine yönelik Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı ile ilgili son bilgilendirme toplantısı yapıldı. |
|
MESLEK TANITIM GÜNÜ Bu etkinliğimizin amacı öğrencilerimizin çeşitli meslek dallarının özelliklerini, YKS' de o meslek için hangi sınavlara girilmesi gerektiğini,eğitim şartlarını, mezuniyetten sonraki durumlarını araştırarak diğer arkadaşlarına tanıtmasıdır. Böylece hem mesleklere çalışan öğrenciler, hem de etkinliğe katılan öğrenciler meslekler hakkında geniş bilgiye sahip olacaklardır. |