UNESCO için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
İRFAN GÜRKAN ÇELEBİ İLE KİTAP SOHBETİMİZ İRFAN GÜRKAN ÇELEBİ İLE KİTAP SOHBETİMİZ
Okulumuzda yürütülen "Yunus’u Bilmek, Yunusça Sevmek" eTwinning projesi kapsamında kitap sohbetimizi gerçekleştirdik.

SARE BÜYÜK
GELECEĞE DOKUNAN ELLER GELECEĞE DOKUNAN ELLER
Projemiz kapsamında nisan ayında neyzen Kudsi Erguner ile söyleşi gerçekleştirdik.

Ferda Yaprak OK
PAZAR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDEN 2021 YUNUS EMRE YILI ANISINA PAZAR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDEN 2021 YUNUS EMRE YILI ANISINA
2021 yılının Yunus Emre Yılı olması hasebiyle Pazar Mesleki ve Teknik Lisesi öğrenci, öğretmen, idareci ve hizmetlileri tarafından Yunus Emre Divanı’ndan seçilerek okunan “Bana Seni Gerek Seni” isimli şiir ile mutasavvıf Yunus Emre saygı ve rahmetle anılmıştır.

DİLEK KANTARCI
SINAVLARA SİNEMAYLA MOLA... SINAVLARA SİNEMAYLA MOLA...
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı olarak sınavlarımıza sinemayla mola verdik. Rafadan Tayfa Göbeklitepe macerasını ilgiyle izledik.

Zeynep HELLAÇ AKSU
PERİYODİK TABLO 150. YAŞINDA PERİYODİK TABLO 150. YAŞINDA
Unesco bu yılı Periyodik tablo yılı ilan etti. Okulumuz öğrencileriyle gün boyu periyodik tablo hakkında çeşitli (deney ,müzik ve periyodik tablo modelleri ) etkinlikler yapıldı.

MUSTAFA ÖNER HATIRNAZ
DÜNYA PERİYODİK TABLO YILI KUTLAMALARI KAPSAMINDA OKULUMUZDA SÖYLEŞİ YAPILDI. DÜNYA PERİYODİK TABLO YILI KUTLAMALARI KAPSAMINDA OKULUMUZDA SÖYLEŞİ YAPILDI.
Dünya Periyodik Tablo Yılı Kutlamaları Kapsamında Okulumuzda Söyleşi Yapıldı.

TEKİN IŞIK
MİNİ MİNİ BİR LAZCA KORO MİNİ MİNİ BİR LAZCA KORO
Çocuk şarkılarından oluşan Lazca koromuz.

UNESCO YAŞAYAN İNSAN HAZİNESİ OSMAN EFENDİOĞLU’NDAN ATMA TÜRKÜ ŞÖLENİ UNESCO YAŞAYAN İNSAN HAZİNESİ OSMAN EFENDİOĞLU’NDAN ATMA TÜRKÜ ŞÖLENİ
Rize Merkez Gülbahar Hatun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Kütüphanecilik Kulübü tarafında Kütüphaneler haftası kapsamında UNESCO Yaşayan İnsan Hazinesi unvanına sahip Osman Efendioğlu ve Araştırmacı Yazar Orhan Naci Ak ile söyleşi ve atma türkü programı gerçekleştirdi.