6.SINIF için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
MEKTUBUM(N)UZ VAR! MEKTUBUM(N)UZ VAR!
6.Sınıf öğrencilerimizle mektup türünü öğrendik ve sevdiklerimize yazdığımız mektuplarımızı PTT'den gönderdik.

İbrahim İSMAİLOĞLU
CODE.ORG VE ARDUİNO ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR CODE.ORG VE ARDUİNO ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Birinci dönem 5.sınıflar ile Temel Bilişim Teknolojileri ve Yazılım konularını tamamladıktan sonra bu dönem itibariyle code.org ile kodlama çalışmalarına başladık.

Abdullah TOSUN
KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR KODLAMA ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Okulumuz 6. ve 7. sınıf öğrencileri ile kodlama çalışmalarımız devam ediyor.

Abdullah TOSUN
KALKANDERE ATATÜRK ORTAOKULU KODLUYOR KALKANDERE ATATÜRK ORTAOKULU KODLUYOR
Her yıl 9-24 Ekim tarihleri arasında kutlanan CodeWeeke okulumuz etkinlik oluşturarak katıldı. Kodlama aracı olarak 5. ve 6.sınıflar için Code.org 7. ve 8. sınıflar için Codemino seçildi.

Abdullah TOSUN
MİCRO-BİT KODLAMA ÇALIŞMALARI MİCRO-BİT KODLAMA ÇALIŞMALARI
İmagine and Code to Produce etwinning projemiz kapsamında proje ortakları okullarımızla birlikte projemizde yer alan öğrencilerimize öğretimini gerçekleştirdiğimiz kodlama aracı Micro-bit oldu.

Abdullah TOSUN
MY DREAM JOB MY DREAM JOB
6. Sınıf Occupations (Meslekler) ünitesi kapsamında, öğrencilerin hayallerindeki meslekleri karikatürlerle gerçeğe dönüştürdük.

MERVE ÖZGÜL
ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR ÖĞRENCİLERİMİZ KODLAMA ve 3 BOYUTLU NESNE TASARIMI EĞİTİMİ ALIYOR
5 ve 6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersi ve kurslar kapsamında kodlama eğitimi alıyor. Öğrencilerimiz öncelikle problem çözme basamaklarını ve algoritma yapılarını keşfediyor. Blok tabanlı programlama ile kodlamanın temellerini öğreniyorlar.

Ebru SADIKOĞLU
ÜLKEMİZİN MUTLAK KONUMUNU ÖĞRENDİK ÜLKEMİZİN MUTLAK KONUMUNU ÖĞRENDİK
6.sınıf Sosyal Bilgiler dersinde ''konum ile ilgili kavramları kullanarak kıtaların okyanusların ve ülkemizin konumu tanımlar'' kazanımına uygun hem eğlenceli hem de eğitici bir etkinlik yaptık.

Elif TÜNCER YAŞAR
3D ANİMASYON FİLMİMİZİ YAPTIK 3D ANİMASYON FİLMİMİZİ YAPTIK
6.Sınıf öğrencilerimiz Bilişim Teknolojileri dersinde oluşturdukları karakterler ile 3d animasyon filmlerini yaptı.

EMİNE SARAÇ
 HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ "ROBOTİK KODLAMA KULÜBÜ"
Hayal et, tasarla ve kodla sürecine başladık...

EMİNE SARAÇ
AVRUPA KOD HAFTASI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADIK AVRUPA KOD HAFTASI ETKİNLİKLERİNİ TAMAMLADIK
Dünya genelinde yürütülen "Avrupa Kod Haftası"na Ahmet Tahtakılıç Ortaokulu olarak öğrencilerimizle yapmış olduğumuz Kodlama ve 3D tasarım etkinlikleri ile katıldık. Etkinlik sonucunda başarılı çalışmalarından dolayı bazı öğrencilerimize katılım sertifikalarını takdim ettik.

MUSTAFA KAPTAN
AÇI TÜRLERİNİ SINIF ORTAMINDA UYGULAYARAK ÖĞRENDİK AÇI TÜRLERİNİ SINIF ORTAMINDA UYGULAYARAK ÖĞRENDİK
6.sınıf öğrencilerimizle birlikte sınıfımızın kapı girişine açı ölçer yardımıyla onar derecelik açılar yerleştirip açı çeşitlerini öğrendik.

Pazar Haberal Vakfı Yaşar ve Medine Haberal Ortaokulu Öğrenciler İngilizce Öğrenirken Eğlenmeye Devam Ediyor Pazar Haberal Vakfı Yaşar ve Medine Haberal Ortaokulu Öğrenciler İngilizce Öğrenirken Eğlenmeye Devam Ediyor
2023 Eğitim Vizyonu çerçevesinde Pazar Haberal Vakfı Yaşar ve Medine Haberal Ortaokulu İngilizce Öğretmeni Yasemin Aksakal, MEB Yayınları’na ait 6.sınıf ders kitabında yer alan şarkıları derslerde öğrencilere ezberleterek, TV' de yayınlanan “O Ses Türkiye

ARDEŞEN YAVUZ SELİM ORTAOKULU 1.YAZ ŞENLİKLERİ ARDEŞEN YAVUZ SELİM ORTAOKULU 1.YAZ ŞENLİKLERİ
Okulumuz Fen Bilimleri Öğretmenleri Diğdem Güney ve Matematik Öğretmeni Selin Yıldırıcı 23.05.2019 Tarihinde 'Ardeşen Yavuz Selim Ortaokulu Yaz Şenlikleri' kapsamında yarışmalar düzenledi.

ŞEHİRLER NEREDE? ŞEHİRLER NEREDE?
Türkiye siyasi haritasındaki illerin yerlerini kalıcı bir şekilde ve eğlenerek öğretmek.Bu etkinliğin sonunda öğrencilerimizdeki siyasi haritada şehirlerin yerlerini bulmadaki eksikliğin ciddi ölçüde azaldığını gördük. Bunun yanı sıra yarışma bittikten sonrada öğrencilerin teneffüslerde siyasi harita üzerinde yarış yaptıklarını gözlemledik. Bu durumda bize öğrencilerin kendi istekleriyle katıldıkları ve eğlendikleri etkinliklerdeki öğrenmelerin sürdürülebilir ve kalıcı olduğunu göstermiş oldu.

HIZIR İLYAS DÖNE