Emine BARIŞ
- Tarih: 5.11.2020Okunma: 426
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 56 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 64 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 243 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 85 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 176 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 135 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 487 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 1055 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 993 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 418 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
eTwinning PROJESİ-STEMatematik ve MASAL
Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış, öğrencileriyle birlikte STEMatematik ve Masal projesi proje ortaklarıyla, Okul Dışarıda Günü 5-Kasım-ders etkinliği olarak Kır Çiçeği Tohum Topları etkinliğini yaptı.
Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.
Etiketler: