
Emine BARIŞ
- Tarih: 5.11.2020Okunma: 510
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN 58 ÇEDESTE OCAK AYI TEMAMIZ "SABIR" ve DÜRÜSTLÜK
-
Hakkı GÜLTEKİN 76 ÇEDES ARALIK 2024 ETKİNLİKLERİMİZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 63 ÇEDESTE KASIM AYI TEMAMIZ
-
Hakkı GÜLTEKİN 110 ÇEDESTE EKİM AYI TEMAMIZ "SAYGI-NEZAKET-ESTETİK-CUMHURİYET"
-
Hakkı GÜLTEKİN 174 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA "NAMAZ" TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN 673 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SEVGİ-DOSTLUK-VEFA TEMALI FAALİYETLER
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 277 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 429 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 242 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 374 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
eTwinning PROJESİ-STEMatematik ve MASAL
Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış, öğrencileriyle birlikte STEMatematik ve Masal projesi proje ortaklarıyla, Okul Dışarıda Günü 5-Kasım-ders etkinliği olarak Kır Çiçeği Tohum Topları etkinliğini yaptı.

Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.
Etiketler: