Kamil GÖRMÜŞ
- Tarih: 08.02.2020Okunma: 782
Okuldan Benzer Haberler
-
Muazzez Tikbaş 20 eTWINNING AVRUPA KALİTE ETİKETİ ALDIK
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 67 ULUSAL KALİTE ETİKETİ İLE ÖDÜLLENDİRİLDİK
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 72 E-TWINNING PROJEMİZ: “WELLBEING BETWEEN DREAM REALITY”
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 137 E-TWINNING: NO WASTE FOR TOMORROW
-
PAZAR FEN LİSESİ 125 E-TWINNING: GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU
-
MUAZZEZ TİKBAŞ 204 ART JOURNEY IN RECYCLING (GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU)
-
Muazzez TİKBAŞ 234 PRACTICE MAKES PERFECT
-
Kamil GÖRMÜŞ 586 PFL PERSONELİNİN GÖNÜLLÜ ÇALIŞMASI
-
Kamil GÖRMÜŞ 671 PFL 29 EKİM ETKİNLİKLERİ
-
Kamil GÖRMÜŞ 604 PFL UZAKTAN EĞİTİM VELİ GÖRÜŞ ANKETİ SONUÇLARI
MATEMATİK VE GEOMETRİ NASIL DOĞDU?
Pazar Fen Lisesi Bilim Fen ve Teknoloji Kulübü bünyesinde her hafta yapılan Alfa-Bilim Söyleşileri’nde 5-6 Şubat 2020 tarihlerinde Matematik ve Geometrinin başlangıç koşulları ve ortaya çıkışı tartışıldı.
12/C sınıfı öğrencisi Anıl Yılmaz sunumun başında yeni bir sayı sistemi oluşturup matematiğin kökenine inmeye çalıştı. Yeni sayı sistemini kurarken aksiyomların ortaya konma mantığını ve ne anlama geldiklerini vurguladı. Buradan yola çıkıp Geometrinin, Cebirin ve Matematiğin diğer alanlarının başlangıç koşullarını göstererek nasıl oluştuklarını açıklamaya çalıştı. Mevcut sayı sisteminde 0(sıfır)’ın neden geç keşfedildiği tartışıldı.
Öğrencimiz Anıl Yılmaz’ın yeni bir sayı sistemi oluşturması, mevcut sayı sistemlerinin değişebileceğini göstermesi katılımcıları etkileyerek bakış açılarını değiştirdi.
Etiketler: