wordart için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ
eTwinning Projemiz Kapsamında Su Samurları İle İlgili Yapılan Çalışmalar

FİKRET ARMUTCU
EŞSİZ KONUMUYLA KIZ KALESİ EŞSİZ KONUMUYLA KIZ KALESİ
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla son durağımız Mersinde bulunan Kız Kalesi!

Zeynep Demir
OUR WORDCLOUDS OUR WORDCLOUDS
Can You Say? isimli E-Twinning projemizin 5. ayının çalışmalarını tamamladık.

Zeynep Demir
 TÜM İHTİŞAMIYLA KREMLİN SARAYI! TÜM İHTİŞAMIYLA KREMLİN SARAYI!
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla Kızıl Meydanın renkli saray kompleksi Kremlin Sarayındayız.

Zeynep Demir
FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA) FLİPPED MATHS PROJEMİZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR.(ÇOCUKLAR EKRAN BAŞINA)
Son yıllarda öne çıkan eğitim yaklaşımlarından biri olan Ters Yüz Öğrenme modeli ile öğrencinin 21. yüzyıl becerilerini kazandığı ve öğrenmenin üst düzeyde gerçekleştiği bilinmektedir. Ters yüz öğrenme modelinde ev ile okulun rolleri arasında bir değişme söz konusudur. Salgın dolayısıyla eğitim alanında meydana gelen değişmeler sonucunda, uzaktan eğitimin daha bir önem kazandığı günümüzde ters yüz öğrenme eğitimde etkinliği ve verimliliği artırmanın önemli bir yoludur. Bu projede öğretmenler, uzaktan eğitim sürecini yönlendiren bir rehber konumunda olacak, öğrencilere Web 2.00 araçlarını kullanma becerileri ile donanacak, z kuşağı öğrencileri ile aynı dilde bir eğitim verme imkanı bulacaklardır. Ayrıca uzaktan eğitimin dezavantajlarını ters yüz ederek öğrenciler adına avantaja dönüştüreceklerdir.

Emine ÇİL
J.O.C.A TAKIMIMLA DOĞA HARİKASI YEDİGÖLLERDEYİZ! J.O.C.A TAKIMIMLA DOĞA HARİKASI YEDİGÖLLERDEYİZ!
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla Yedigöller Milli Parkındayız.

Zeynep Demir
9 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ 9 ŞUBAT GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ
Imagine and Code to Produce etwinning proje ortakları okullarımızla birlikte 9 Şubat Güvenli İnternet Günü kapsamında öğrencilerimizi bilinçlendirici etkinlikler düzenledik.

Abdullah TOSUN
J.O.C.A. TAKIMIMLA ANTİK ROMA HARİKASI KOLEZYUM'DAYIZ! J.O.C.A. TAKIMIMLA ANTİK ROMA HARİKASI KOLEZYUM'DAYIZ!
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A takımımla Roma harikası Kolezyum'dayız.

Zeynep Demir
J.O.C.A TAKIMININ 2. DURAĞI ANITKABİR J.O.C.A TAKIMININ 2. DURAĞI ANITKABİR
Çayırlı Ortaokulu 5-A ve 6-A J.O.C.A projesi ekibimle 2. durağımız Anıtkabir.

Zeynep Demir
5-A  J.O.C.A. Takımı Web.2 Araçlarını Öğreniyor 5-A J.O.C.A. Takımı Web.2 Araçlarını Öğreniyor
E-Twinning projemiz ''J.O.C.A.'' kapsamında 5-A sınıfı öğrencilerinden oluşan takımımla Web.2 araçlarını öğreniyoruz.

Zeynep Demir
MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ MODELLİ, KAREKODLU YÖRESEL ATASÖZLERİ SÖZLÜĞÜ TASARIMI ETWİNNİNG PROJESİ
Sanatla birlikte bireylerin yaratıcılık, problem çözme, eleştirel düşünme, iletişim, öz-yönelim, iş birliği ve sorumluluk alma becerilerinin geliştiği söylenebilir. 21.yüzyıl becerileri olarak da ifade edilen bu becerilerin, gelişen teknoloji odaklı dünyada başarılı olarak hayatta kalabilmek ve mutlu bireyler olabilmek için her öğrencinin ihtiyacı olan beceriler olarak belirtilmiştir(Sousa, Pilecki, 2013). Oh ve Ark.(2013) göre bütünleştirilmiş alanlar basamağının (STEAM) ilköğretim düzeyindeki eğitimler için uygun olacağını ifade etmiştir. Bu nedenle çalışmamız unutulmaya yüz tutmuş yöresel atasözlerinin belirlenmesi, modellenmesi, modellerin karekoda entegrasyonu sağlayarak karekodlu yöresel atasözleri sözlüğü ve e-sözlüğünün oluşturulmasını amaçlanmaktadır. Anahtar Kelimeler: STEAM, Modelleme, Karekod, E-sözlük

Abdullah TOSUN
OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ OKUYAN AİLELERİMİZİN ONLINE KİTAP SOHBETLERİ
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı veli okuma grubumuzla online kitap sohbetlerimiz devam ediyor.

Zeynep HELLAÇ AKSU