GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ

GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ

eTwinning Projemiz Kapsamında Su Samurları İle İlgili Yapılan Çalışmalar

  • Beyin fırtınası aşamasında: Proje planınımızda; ilk gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "Su Samuru" ile ilgili beyin fırtınası çalışmasını "WordArt" kullanarak yaptık.
  • Araştırma-İnceleme aşamasında: Proje planımızda; ilk gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "Su Samuru" ile ilgili araştırma-inceleme çalışmasını; genel ağda güvenli arama motorları ve siteleri(Google, Türkçe Vikipedi vb.) kullanarak ve "Youtube"den seviyeye uygun belgeseller izleyerek proje üyesi öğrencilere bu süreçte rehberlik yaparak tamamladık. Daha sonra, tarafımca: Millî Eğitim Bakanlığı'nın "EBA(Eğitim Bilişim Ağı)" sisteminde su samurları ile ilgili oluşturulan tartışma bölümüne proje üyesi öğrenciler, araştırma-inceleme sonuçlarını yazdılar. Proje üyesi öğrenciler, EBA sisteminde diğer arkadaşlarının su samurları ile ilgili araştırma-inceleme sonuçlarını incelediler, bu paylaşımlara yorum yapıp beğenide bulundular.
  • WEB-2.0 Aracı aşamasında: Proje planınımızda; ilk gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "Su Samuru", proje üyesi öğrenciler tarafından Web-2 Aracı ChatterPix ile tanıtıldı.     wEB-2.0 Aracı Chatterpix İle Su Samurlarını Tanıtımı
  • Sunum aşamasında: Proje planınımızda; ilk gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "Su Samuru" ile ilgili sunum çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından "POWERPOİNT" kullanılarak yapıldı.
  • Pano aşamasında: Proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik edilip "PADLET" Web-2 aracı kullanılarak "SU SAMURLARI" ile ilgili dijital pano oluşturuldu.

YORUMLAR

Ben robot değilim seçeneğini işaretleyin.

  • Henüz yorum yazılmadı