GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ

GERÇEK DOĞA KORUYUCULARI ETWINNING PROJESİ

eTwinning projemiz kapsamında arılar ile ilgili yapılan çalışmalar.

  • Beyin fırtınası aşamasında: Proje planımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili beyin fırtınası çalışması, proje üyesi öğrenciler tarafından "SLİDO" Web-2.0 aracı kullanılarak yapıldı.
  • Araştırma-İnceleme aşamasında: Proje planımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından genel ağda güvenli arama motorları ve siteleri ( Google, Türkçe Vikipedi vb.) kullanılarak, "Youtube"den seviyeye uygun belgeseller ve çizgi filmler izlenilerek, arılar ile ilgili şarkılar dinlenip söylenilerek ve proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik yapılarak tamamlandı. Daha sonra, tarafımca: Millî Eğitim Bakanlığı'nın "EBA(Eğitim Bilişim Ağı)" portalında; "Arılar" ile ilgili oluşturulan tartışma bölümüne proje üyesi öğrenciler, araştırma-inceleme sonuçlarını yazdılar. En sonunda; proje üyesi öğrenciler, EBA portalında diğer arkadaşlarının "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme sonuçlarını incelediler, bu paylaşımlara yorum yapıp beğenide bulundular.
  • WEB-2.0 Aracı aşamasında: Proje planınımızda; gerçek doğa koruyucularından ikincisi olarak belirlenen "Arılar" ile ilgili araştırma-inceleme sonucu öğrenilen bilgiler, proje üyesi öğrenciler tarafından "WORDWALL" Web-2.0 aracı kullanılarak pekiştirildi.
  • Sunum aşamasında: Proje planınımızda;  ikinci gerçek doğa koruyucusu olarak belirlediğimiz "ARILAR" ile ilgili sunum çalışması; proje üyesi öğrenciler tarafından "POWERPOİNT" kullanılarak yapıldı.
  • Pano aşamasında: Proje üyesi öğrencilere tarafımca rehberlik edilip "PADLET" Web-2 aracı kullanılarak "ARILAR" ile ilgili dijital pano oluşturuldu.

YORUMLAR

Ben robot değilim seçeneğini işaretleyin.

  • Henüz yorum yazılmadı