Fotoğraf | Başlık |
---|---|
E-TWINNING: GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU “Geri Dönüşümde Sanat Yolculuğu” adlı e-Twinning projemizde, geri dönüşüm yoluyla doğayı korumak, çöp miktarını azaltmak, doğayı daha temiz tutmak, geri dönüştürülebilir ürünler kullanarak hava ve çevre kirliliğini önlemeyi öğretmek ve geri dönüştürülmüş malzemelerin farklı sanatlara fayda sağlayacak tarz ve modellerde ürünlere dönüştürülmesi konusunda farkındalık yaratmak amaçlanmıştı. PAZAR FEN LİSESİ |
|
GÜLBAHAR HATUN MTAL ÖĞRENCİLERİ "ART JOURNEY IN RECYCLİNG" ETWİNNİNG PROJESİYLE GERİDÖNÜŞÜM FARKINDALIĞI KAZANIYOR Gülbahar Hatun Mtal öğrencileri "Art Journey In Recycling" eTwinning projesiyle geridönüşümün doğaya faydaları konusunda farkındalık kazanıyorlar Derya ATAY |
|
DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında etkinlikler gerçekleştirildi. Yasemin SARTIHAN |
|
ART JOURNEY IN RECYCLING (GERİ DÖNÜŞÜMDE SANAT YOLCULUĞU) Kuruculuğunu İngilizce Öğretmenimiz Muazzez Tikbaş’ın yaptığı “Art Journey In Recycling” ( Geri Dönüşümde Sanat Yolculuğu) isimli yeni bir eTwinning projesine başladık. MUAZZEZ TİKBAŞ |
|
RENKLERLE KODLAMA Kar tanesi sınıfı kodlama yapıyor. Ebru Yazıcı |
|
GÜLBAHAR HATUN MTAL ETWINNING PROJESİNDE Gülbahar Hatun Mtal Don’t Be a Bully eTwinning Projesiyle öğrencilerin Akran Zorbalığı konusunda bilinçlendirilmesi ve önleme yöntemleri konusunda bilgilendirilmeleri amaçlanıyor Derya ATAY |
|
OTİZMLİ BİREYLER AKRANLARIYLA BÜTÜNLEŞİYOR… Güneysu Kızılay Şükrü- Nurten Topçuoğlu Özel Eğitim Uygulama Okulu ağır ve orta düzey otizme sahip bireylere okul öncesi, ilkokul ve ortaokul kademelerinde özel eğitim hizmetlerini alanlarında uzman ve deneyimli eğitimciler eliyle sunuyor. Feyyaz ŞENTÜRK |
|
ETWİNNİNG "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" PROJESİNDE SONA GELDİK Ali Saruhan Anaokulu öğretmenlerinden Rukiye Sert ve öğrencileri ile birlikte dahil olduğu "CLIMATE PROTECTORS WITH STEM" eTwinning projesi sona ermiştir. Projede Türkiye, Polonya ve Azerbaycandan 12 ortak okul bulunuyor. Rukiye Sert |
|
KÜLTÜREL ZENGİNLİK KATAN BİR PROJE "THE CULTUTRAL DIVERSITY OF OUR WORLD" Kurumumuz öğretmeni Havva Nur İpekoğlu Yetginin ortak olduğu Türkiye, Polonya, Romanya, Portekiz ortaklı THE CULTURAL DIVERSITY OF OUR WORLD adlı proje etkinlikleri tüm hızıyla devam ediyor.Proje süresince farklı ülkelerin zenginlikleriyle tanışılıp kültürel çeşitlilik sağlanmaktadır. HAVVA NUR YETGİN |
|
SAĞLIK AVCILARI SAHADA UZMAN DAVETLERİMİZ Uzman davetlerimizle proje içi yaygınlaştırma ve farkındalık çalışmalarımız devam ediyor... Merve Okumuş |
|
ARDEŞEN İMAM HATİP ORTAOKULU KODLUYOR Ardeşen İmam Hatip Ortaokulu Avrupa Kod Haftası Etkinlikleri Funda CİVELEK |
|
ÖMER HALAÇ İŞİTME ENGELLİLER OKULU KURALLARA UY SAĞLIKLI OL PROJEMİZ "KURALLARA UY SAĞLIKLI OL" eTwinning projemizde öğrencilerimizin bütün gelişim alanlarına katkı sağlayacak çeşitli etkinlikler yer aldı. Bahar ALAGÖZ |
|
UKULELEM ELİMDE BESTEM DİLİMDE Rize Çayeli 9 Mart İlkokulu Anasınıfı A şubesi öğretmeni Gözde Öztürk, Anasınıfı B şubesi öğretmeni Özlem Kamil ve Anasınıfı D şubesi öğretmeni Derya Çetinkaya Ukulelem Elimde Bestem Dilimde eTwinning projesini Kasım 2020- Mayıs 2021 tarihleri arasında gerçekleştirmiştir. Gözde Öztürk |
|
BENİM MASALIM BENİM KİTABIM Ormanlı ilkokulu 2/A sınıfı olarak yürüttüğümüz, kültürümüzün taşıyıcısı Anadolu Masallarının çocuklara ulaştırılması için uzaktan eğitim sürecinde de Benim Masalım Benim Kahramanım e Twinning projemiz devam etmektedir. Merve OKUMUŞ |
|
UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMALARIMIZ TÜM HIZIYLA DEVAM EDİYOR. Rize Kalkandere Çayırlı İlkokulu 2. sınıf öğrencileri uzaktan eğitim yoluyla İngilizce Dersi ile tanıştı, 3. sınıf öğrencilerimiz tamamlayıcı eğitime devam ediyor. Zeynep HELLAÇ AKSU |
|
STEM AT SCHOOL(OKULDA STEM) ETWİNNİNG PROJEMİZİ TAMAMLADIK Okulumuz 4 yaş grubu öğretmeni Pınar ÖZTÜRK, sınıfı ile birlikte Stem at School( Okulda Stem) projesine katılım sağlamıştır. Projeyi 2019-2020 eğitim öğretim döneminde ve uzaktan eğitim sürecinde de öğrencileri ile birlikte devam ettirmiştir. BİNNUR KILIÇ |
|
“OKUYAN AİLE” VELİ ZOOM TOPLANTISI e-Twinning projemiz “Okuyan Aile” kapsamında yapılan velilerimizle kitap toplantılarımız Covit-19 sebebiyle Zoom üzerinden gerçekleştirildi. Merve OKUMUŞ |
|
ÖRÜNTÜ YOLUYLA BİLEKLİK YAPALIM 1D sınıfı öğrencileri matematik dersinde öğrendikleri örüntüler konusunu daha iyi pekiştirmek için boncuklardan bileklik yaptılar. Duygu ALTUN KAYA |
|
GEOMETRİK CİSİM MODELLERİNDEN TASARIM ÇALIŞMALARI 1.sınıf öğrencileri uzaktan eğitim yoluyla geometrik cisim modellerinin özelliklerini öğrendiler ve evlerinde bulunan malzemeleri kullanarak 3 boyutlu tasarımlar yaptılar. Duygu ALTUN KAYA |
|
HASAN KEMAL YARDIMCI MTAL'DE UZAKTAN EĞİTİM GÜNLERİ Koronavirüs salgını nedeniyle ara verilen yüz yüze eğitim faaliyetlerine okulumuz uzaktan eğitim yoluyla devam ediyor. Tüm öğrencilerimize ulaşılarak Milli Eğitim Bakanlığımızın uzaktan eğitim programına dahil olmaları sağlandı. Ayrıca öğretmenlerimiz çeşitli iletişim ağları vasıtasıyla öğrencilere canlı konu anlatımı, ödevlendirme ve yönlendirme yaparak sınıflarımızı evlere taşıdı. Hasan Kemal Yardımcı MTAL ailesi olarak güzel günlerde buluşmak dileğiyle… İyi çalışmalar. YUSUF ARDIÇ |
|
CORONA VİRÜS BİLGİLENDİRME SEMİNERİ Okulumuz Öğrencilerine Corona Virüs Bilgilendirme semineri ve gerekli malzemelerin dağıtılması Beşir BULUT |
|
DERSİMİZ DRAMA Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu 1-A sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmeni Cevahir KAYA rehberliğinde katıldıkları Dersimiz Drama adlı e-Twinning projesinde dersleri drama yöntemi ile işliyorlar. Cevahir KAYA |
|
NASRETTİN HOCA ARAMIZDA 3.sınıf Türkçe dersinde Nasrettin Hoca'yı daha yakından tanımak amacıyla öğrenciler Nasrettin Hoca'nın fıkralarını canlandırdılar. SAYGÜN YANILMAZ |
|
BİTKİLER KONUSUNDA YENİ TOHUMLAR EKTİK Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte Fen Bilimleri dersi BİTKİLER konusunda kendi tohumlarını ektiler. |
|
MADDELERİ AYIRT ETME DENEYİ Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-B Sınıfı öğrencileri, Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK eşliğinde "Maddelerin Ayırt Edici Özellikleri Deneyi"ni gerçekleştirdiler. |
|
TAŞIMALI ARAÇ SÜRÜCÜSÜ DEVAM TAKİP SİSTEMİ Bu sistem taşımalı eğitim kapsamındaki araç sürücülerinin günlük devam ve takiplerini parmak izi okuma yoluyla yaparak evrak ve iş yükünü azaltma amacıyla okulumuz tarafından geliştirilmiştir. |
|
NEDEN BEN DEĞİLİM Neden Ben Değilim’? projesi kapsamında Deniz Ticaret Odasına bağlı 50(Elli) denizcilik firmasına okulumuzun dergisini, tanıtım videosunu ve bir adet mektup yazarak posta yoluyla gönderdik. |