IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI
DIL ÖGRETIMI VE AILE ILISKISI

Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlasilabilmesi için ögrenilmeye baslanilan yabanci dil, günümüzde artik bir ayricalik olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttigi gibi daha iyi bir is bulmak ve dünya ile iletisim kurmak için bir gereksinim haline gelmistir.


Dr. Ögretim Üyesi Volkan MUTLU 1577
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1771
11. Sayı
AIGAI ANTIK KENTI
AIGAI ANTIK KENTI

Aigai Antik Kenti, Manisa’nin Yunusemre ilçesinin Yunt Dagi bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakininda bulunmaktadir. Osmancali Ilkokulu egitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklisi ziyaretçiyi agirlamaktadir.


Bilge ÇARDAK 1012
11. Sayı
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM

Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.


Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
11. Sayı
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM

Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar


Emine BARIS 3616
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2472
11. Sayı
AGAÇLASAN ÇOCUK
AGAÇLASAN ÇOCUK

Çocuk, agaca sarildi
Agaç, çocuga sarildi
Agaç dallarini uzatti
Çocugu kucakladi


Sibel ÇAGLAYAN BILEK 1106
11. Sayı
LIDERLERIN HIKÂYESI
LIDERLERIN HIKÂYESI

Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.


Ferit INCEL 1128
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2472
11. Sayı
EGITIM VE YÖNETIM
EGITIM VE YÖNETIM

Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.


Rize Milli Egitim Müdürlügü 1616
11. Sayı
LIDERLERIN HIKÂYESI
LIDERLERIN HIKÂYESI

Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.


Ferit INCEL 1128
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1167
KÜLLIYE INSA EDIYORUZ

Gamze ÇERKESOGLU     16.12.2019

MISAFIRIMIZ ATATÜRK

Sevilay SEKMAN     11.11.2019

BEKLE BIZI UZAY

GIZEM AVCI     11.11.2019

DIKKATLI KULLANIYORUZ

Gökhan YASAR     03.11.2019

BILGI AGI

MEHMET KAGAN INCE     7.01.2020

SEK SEK SAYMA

BAHAR ÇELIK     7.02.2020

SON ETKİNLİKLER