5.SINIF için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
ışığın doğrusal yolla yayılması ışığın doğrusal yolla yayılması
5.siniflar konumuz ışığın doğrusal yolla yayılması

Ayşegül Demir
TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR TÜRKİYENİN EN YÜKSEK DAĞI 5137 M İLE ............DIR
Haydi hep birlikte boşluğu dolduralım. Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencileri bugün boşluğu doldurabilmek adına çok keyifli ve faydalı bir etkinlik gerçekleştirdi.

RECEP ALİ ŞAMLIOĞLU
CODE.ORG VE ARDUİNO ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR CODE.ORG VE ARDUİNO ÇALIŞMALARIMIZ DEVAM EDİYOR
Birinci dönem 5.sınıflar ile Temel Bilişim Teknolojileri ve Yazılım konularını tamamladıktan sonra bu dönem itibariyle code.org ile kodlama çalışmalarına başladık.

Abdullah TOSUN
DENEME SINAVINDA BÜYÜK BAŞARI DENEME SINAVINDA BÜYÜK BAŞARI
Girdikleri deneme sınavında il birincisi ve il ikincisi olan 5.sınıf öğrencilerimiz Ahsen YAZICI ve Eray Utku USTAya ödülleri törenle verildi. Öğrencilerimizi tebrik eder başarılarının daim olmasını temenni ederiz.

İbrahim İSMAİLOĞLU
KALKANDERE ATATÜRK ORTAOKULU KODLUYOR KALKANDERE ATATÜRK ORTAOKULU KODLUYOR
Her yıl 9-24 Ekim tarihleri arasında kutlanan CodeWeeke okulumuz etkinlik oluşturarak katıldı. Kodlama aracı olarak 5. ve 6.sınıflar için Code.org 7. ve 8. sınıflar için Codemino seçildi.

Abdullah TOSUN
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ PERİSKOP TASARLIYOR HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ PERİSKOP TASARLIYOR
Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencilerimiz Fen Bilimleri öğretmeni Büşra BUL koordinatörlüğünde kendi periskoplarını tasarladılar.

RECEP ŞAMLIOĞLU
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ BİLİM İNSANLARINI TANITIYOR HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ BİLİM İNSANLARINI TANITIYOR
Hamidiye Çözüm Koleji 5.sınıf öğrencileri Sosyal Bilgiler dersi bilim ve teknoloji ünitesi kapsamında, Sosyal Bilgiler öğretmenimiz Osman Bülent BUÇAN koordinatörlüğünde bilim insanlarını tanımak ve onları tanıtmak amacıyla bir proje gerçekleştiriyor. 

RECEP ŞAMLIOĞLU
5.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ İNGİLİZCE DERSİNDE EVLERİNİ VE ODALARINI TANITTI  5.SINIF ÖĞRENCİLERİMİZ İNGİLİZCE DERSİNDE EVLERİNİ VE ODALARINI TANITTI 
Listening,learning ve speaking aşamalarının İngilizce öğretiminde önemli bir yerinin olduğu herkesin takdiridir. Hamidiye Çözüm Koleji olarak öğrencilerimizin mutlaka bir yabancı dili konuşabilmesi için çaba gösteriyor ve etkinliklerimizi öğrencilerimizin sosyal hayatta yabancı dili akıcı bir şekilde kullanabilmeleri adına planlıyoruz.

RECEP ŞAMLIOĞLU
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ 5.SINIF ÖĞRENCİLERİ HAL DEĞİŞİMİNİ ÖĞRENİYOR  HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ 5.SINIF ÖĞRENCİLERİ HAL DEĞİŞİMİNİ ÖĞRENİYOR 
Hamidiye Çözüm Koleji'nde 5.sınıf öğrencilerimiz hal değişimi konusunu birbirinden farklı deneylerle öğrendiler. Yaparak, yaşayarak öğrenme modelini deneyimleyen öğrencilerimiz, uzaktan eğitim sürecinde de deneylerin ve farklı etkinliklerin yapılabileceğini göstermiş oldular. 

RECEP ŞAMLIOĞLU
ANDON MEMİŞOĞLU TESİSLERİ GEZİMİZ ANDON MEMİŞOĞLU TESİSLERİ GEZİMİZ
Harika bir günden bir kare

ÇİĞDEM TÜRÜT
MATEMATİK DERSİNDE MATEMATİK DERSİNDE "MUTLU YÜZDE" ETKİNLİĞİ
5.sınıfta işlenen "Yüzdeler" konusunu yaparak yaşayarak öğrenme öğretimine uygun şekilde kazandırmak amaçlanmıştır.

Merve UZUN
CODE.ORG İLE KODLUYORUZ CODE.ORG İLE KODLUYORUZ
Code.org adresinde her seviyeden çocuk için oyunlar mevcuttur. Kodlamaya yeni başlayan çocuklar için kullanılacak güzel bir kodlama öğrenme platformudur. Çocuklar oyun oynarken kodlama mantığını kazanabiliyor. Onlar fark etmese dahi algoritma, mantıksal sınama ve problem çözme gibi üst düzey kazanımlarda gelişim sağlayabiliyorlar.

Abdullah TOSUN
5.SINIF FEN DERSİ ETKİNLİKLERİMİZ 5.SINIF FEN DERSİ ETKİNLİKLERİMİZ
5.sınıfa gelen öğrencilerimize, bilimsel süreç becerilerini kazandırabilmek için deneysel yaklaşımların esas alınması gerekir.

Zeki KUVEL
MAKEY MAKEY KİTİ İLE RENKLİ SU BALONLARI MAKEY MAKEY KİTİ İLE RENKLİ SU BALONLARI
Destekleme Yetiştirme Kursunda 5.sınıf öğrencileri ile Makey Makey kiti ile kodlama etkinlikleri yapmaya başladık.

Hazal Merve BİLİR
ÖĞRENCİLERDEN STRATEJİK HAMLELER ÖĞRENCİLERDEN STRATEJİK HAMLELER
Okulumuzda Satranç Eğitimi Çalışmalarımız.

Sami DELİBAŞ
GEÇMİŞE YOLCULUK GEÇMİŞE YOLCULUK
Çevresindeki doğal varlıklar ile tarihi mekanları,eserleri,nesneleri ilk elden öğrencilerimizin gezerek öğrenmelerini ve sosyal faaliyetlerini artırmak amacı ile yaptığımız etkinlik.

Ahmet PABUCCİ
EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ EĞLENEREK KODLAMAK BİZİM İŞİMİZ
5.sınıf öğrencilerimiz Kodlama kulübünde bu hafta Microsoft’un eğlenceli ve öğretici bir yazılımı olan Kodu Game Lab ile kendi dünyalarını oluşturuyorlar. Kodu özellikle çocukların bilgisayar oyunu oluşturmaları için tasarlanmış görsel bir programlama dilidir.

EMİNE SARAÇ
SANAL MÜZE GEZİMİZ SANAL MÜZE GEZİMİZ
Sosyal Bilgiler derisinde 5.sınıf öğrencilerimizle Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesini sanal ortamda gezdik.

Elif TÜNCER YAŞAR
KİL TABLETLERİMİZ KİL TABLETLERİMİZ
Mezopotamya uygarlıklarından olan Sümerlerin icat ettiği çivi yazısını imkanlarımız dahilinde kendi oluşturduğumuz tabletlerimize işledik.

Elif TÜNCER YAŞAR
GELENEKSEL NAFİLE ORUÇ VE İFTAR ETKİNLİKLERİMİZ GELENEKSEL NAFİLE ORUÇ VE İFTAR ETKİNLİKLERİMİZ
2014 yılından itibaren her yıl 7.Sınıf(bu yıl yapılan müfredat değişikliği ile artık 5.Sınıf) “Ramazan Ayı ve Oruç” ünitesi kapsamında, öğrencilerimizle nafile oruç tutup, oruç ile ilgili sahur, imsak, iftar gibi kavramları yaşayarak öğreniyor, orucun biz

ARDEŞEN YAVUZ SELİM ORTAOKULU 1.YAZ ŞENLİKLERİ ARDEŞEN YAVUZ SELİM ORTAOKULU 1.YAZ ŞENLİKLERİ
Okulumuz Fen Bilimleri Öğretmenleri Diğdem Güney ve Matematik Öğretmeni Selin Yıldırıcı 23.05.2019 Tarihinde 'Ardeşen Yavuz Selim Ortaokulu Yaz Şenlikleri' kapsamında yarışmalar düzenledi.

5.SINIFLAR YARIŞIYOR 5.SINIFLAR YARIŞIYOR
Okulumuzda yapılan 5. sınıflar arası bilgi yarışmasında heyecanlı dakikalar yaşandı. Yarışmanın sonuna kadar çekişmenin sürdüğü yarışmada 1 soru farkla 5-B Sınıfı 1. oldu. Bize bu heyecanı yaşatan öğrencilerimize teşekkür ederiz.

ŞEHİRLER NEREDE? ŞEHİRLER NEREDE?
Türkiye siyasi haritasındaki illerin yerlerini kalıcı bir şekilde ve eğlenerek öğretmek.Bu etkinliğin sonunda öğrencilerimizdeki siyasi haritada şehirlerin yerlerini bulmadaki eksikliğin ciddi ölçüde azaldığını gördük. Bunun yanı sıra yarışma bittikten sonrada öğrencilerin teneffüslerde siyasi harita üzerinde yarış yaptıklarını gözlemledik. Bu durumda bize öğrencilerin kendi istekleriyle katıldıkları ve eğlendikleri etkinliklerdeki öğrenmelerin sürdürülebilir ve kalıcı olduğunu göstermiş oldu.

HIZIR İLYAS DÖNE
HAMİ PROJESİ HAMİ PROJESİ
Kodlama Eğitimi

BAHRİ KAHYA