Emine BARIŞ
MERKEZ - ÇAY İLKOKULU
- Tarih: 21.04.2021Okunma: 382
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 29 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 203 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 47 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 122 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 88 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 438 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 927 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 881 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 382 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 457 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
Çay İlkokulu Okul öncesi öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri, yürütmekte oldukları Her Hikaye Bir STEAM, eTwinning projesinin 4.Planını yüzyüze eğitim sürecinde tamamladılar
Uluslararası bir proje olan ,Every Story One STEAM eTwinning projesi kapsamında Ortak ülke takımı ile 4 işbirlikçi öğrenci ürünü hikaye oluşturulmuştur.Hikayede belirlenen roblem durumları çerçevesinde Proje ortakları tarrafından 4 işbirlikçi ,ortak Plan hazırlanmıştır.Dünyayı yakından ilgilendiren 4 konu öğrencilerle projede işlenmiştir.Su,deprem,geri dönüşüm ve Bal arısı konuları ile ilgili bilim,sanat,teknoloji ,matematik ve mühendislik becerilerini içeren etkinliklere yer verilmiştir.2 plan uzakttan eğitim sürecinde canlı dersler ve veli desteği ile gerçekleştirilmiştir.2 plan da yüz yüze eğitim sürecinde ggrup etkinlikleri ile iletişim ve işbirliği içinde gerçekleştirilmiştir.Farklı ülkelerde yaşayan yaşıtları ile iletişim kurma ve birlikte çalışma imkanı bulmuşlardır. Öğrencilerin aktif katılımını teşvik eden ve üst düzey bilişsel etkinlikleri destekleyen proje tabanlı öğrenme ile planlı ve programlı bir şekilde proje gerçekleştirilmiştir.Projede yapılan etkinlikler disiplinler arası özellik göstermektedir ve bilişim teknolojileri web 2.0 araçları kullanılarak gerçekleştirilmektedir.
Etiketler: