DERYA ATAY
- Tarih: 16.01.2021Okunma: 504
Okuldan Benzer Haberler
-
Derya ATAY 216 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (LETS RECYCLE THE WORLD! )
-
Derya ATAY 399 ARDEŞEN MTAL ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLÜM ÖĞRENCİLERİ ATIKLARLA OLUŞTURDUKLARI OYUNCAKLARI ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNE SERGİLEDİ
-
Derya ATAY 313 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (DEĞİŞİM BENİMLE BAŞLAR )
-
Derya ATAY 300 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWINNING PROJESİNDE (DONT PANIC GIVE FIRST AID!)
-
Derya ATAY 335 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (DEĞİŞİM BENİMLE BAŞLAR )
-
Derya ATAY 453 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWINNING KAPSAMINDA CHANGE BEGINS WITH ME ( DEĞİŞİM BENİMLE BAŞLAR) PROJESİNE BAŞLADI
-
Derya ATAY 524 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (PANİK YAPMA İLKYARDIM YAP)
-
Derya ATAY 415 MAKE HAPPEN OUR NATUR OUR FUTURE ETWINNING PROJESİNİN SON ÇALIŞMALARINI TAMAMLADIK
-
Derya ATAY 378 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWİNNİNG PROJESİNDE (DÜNYAMIZI GÜZELLEŞTİRELİM )
-
Derya ATAY 282 ARDEŞEN MTAL ÖĞRENCİLERİ ETWINNING PROJESİNDE (SPEAK FOR YOUR FUTURE)
STEM EĞİTİMİNDE FARKLI STRATEJİLER, EN YÜKSEK KULE YAPIMI
STEM eğitiminde farklı stratejiler konulu webinarda kağıttan en yüksek kule yapımı çalışmasını öğrencilerimiz deneyimledi.
Serdar YAZICI hocamızın "STEM Eğitiminde Farklı Stratejiler" konulu webinarındaki çağrısı üzerine, STEM çalışmalarında farkındalık yaratmak için öğrencilerimize sınırlı sayıda malzemeyle en yüksek kuleyi tasarlamlarını istedik ve farklı deneyimler ortaya çıktı, öğrencilerimize teşekkürler.
Etiketler: