Emine BARIŞ
- Tarih: 5.11.2020Okunma: 392
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 29 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 203 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 49 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 123 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 89 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 438 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 930 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 883 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 383 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 459 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
eTwinning PROJESİ-STEMatematik ve MASAL
Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış, öğrencileriyle birlikte STEMatematik ve Masal projesi proje ortaklarıyla, Okul Dışarıda Günü 5-Kasım-ders etkinliği olarak Kır Çiçeği Tohum Topları etkinliğini yaptı.
Projemiz okul öncesi öğretmen ve öğrencilerini kapsamaktadır. Artırılmış matematik ve masalla STEM eğitiminin okul öncesine entegrasyonu amaçlanmaktadır. STEM eğitim modeli okul öncesi eğitim kazanım ve göstergelerine entegre edilerek 5E modeline göre 4 aylık eğitim planı hazırlanacaktır. Proje başlangıcında 4 haftalık online öğretmen eğitimleri yapılacak bu eğitimlerin içeriğini web2 araşları ve STEM eğitimi oluşturacaktır. Okul öncesi eğitimin temel unsurlarından olan masal ve matematikle zenginleştirilen projemizle çocukların eğlenerek öğrenmesi hedeflenmektedir.
Etiketler: