Emine BARIŞ
- Tarih: 11.04.2020Okunma: 810
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 38 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 213 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 59 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 134 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 97 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 449 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 949 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 911 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 390 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 467 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
HARFLERLE ORTAK ÜRÜN OLUŞTURMA ETKİNLİĞİ
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,e twinning projesi Sıfır Atıkla Kodluyorum proje ortaklarıyla evde öğrencileriyle proje ismini kodlayarak ortak ürün oluşturdular.
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ,proje ortaklarıyla oluşturulan işbölümü sonucu Kendisine düşen, I ve Y harlerini Evde Kal sürecinde evde eğitime devam eden öğrencilerinin ,Çalışkan Arılar sınıfı öğrencileri tarafından kodlanarak tamamlandı.
Etiketler: