EMİNE BARIŞ
- Tarih: 16.01.2020Okunma: 945
Okuldan Benzer Haberler
-
Hakkı GÜLTEKİN, Lale ÖZDEMİR, Leyla TURAN 38 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA VATANSEVERLİK TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 214 STEM'SİZ OLMAZ
-
Hatice VEREP 60 ÇAY İLKOKULUNDAN MİSAFİRİNİZ VAR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 134 ÇAY İLKOKULUNDA ÇEDES ÇALIŞMALARI YARDIMLAŞMA VE MERHAMET TEMASIYLA DEVAM EDİYOR.
-
Hakkı GÜLTEKİN 98 ÇAY İLKOKULUNDAN ÇEDES KAPSAMINDA SORUMLULUK ve ÖZDENETİM TEMALI FAALİYETLER
-
Emine BARIŞ 450 ÇAY ANASINIFI KIZILAY HAFTASINDA GENÇ GÖNÜLLÜLERLE BULUŞTU
-
Emine BARIŞ 950 ÇAY İLKOKULU ÇALIŞKAN ARILAR ANASINIFI RİZE MÜZESİNDE
-
Emine BARIŞ 912 KAĞIT ROKET DENEYİ-EVERY STORY ONE STEAM -STEM EXPLORATION CAMPAIGN
-
Emine BARIŞ 390 ÇALIŞKAN ARILAR ARILARA KOVAN TASARLADI
-
Emine BARIŞ 467 STEMATEMATİK VE MASALPROJE FİNAL ETKİNLİĞİ
eTwinning SIFIR ATIKLA KODLUYORUM,SAYI VE ŞEKİLLERLE KODLAMA
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.
Çay İlkokulu Okul Öncesi Öğretmeni Emine BARIŞ, Çalışkan arılar sınıfı ile birlikte eTwinning ,Sıfır Atıkla Kodluyorum projesi kapsamında Ocak ayı sayı ve şekillerle kodlama çalışması yaptı.Artık materyaller kağıt tabak,şişe kapağı kullanılarak öğretmen tarafından hazırlanan kodlama çalışmasını ,öğrenciler büyük bir keyifle yaptılar. Sıfır Atıkla Kodluyorum, e- twinning projesi ile öğrencilerin;problem çözme,matematik becerilerini desteklemek,mekanda konum becerilerini desteklemek ,görsel materyalleri kullanarak sayı -şekil ilişkisi kurabilmelerini sağlamaktadır.Çalışmada bireysel ve grup olarak kodlama çalışması oyun temelli yapıldı.Çocuklar oynayarak hem eğlendiler hem de bilişsel alan gelişimleri desteklenmiş oldu.
Etiketler: