- Tarih: 30.04.2019Okunma: 680
Okuldan Benzer Haberler
-
Gökhan ÇELİK 684 AHMET HAMDİ NURZAN İSHAKOĞLU ANADOLU LİSESİ ERASMUS K210 "ENRİCHİNG MEDİA LİTERACY"
-
Özgür POLAT 648 CORONAVİRÜS SALGINIYLA MÜCADELEYE OKULUMUZDAN KATKI
-
Özgür POLAT 711 DEPREM TATBİKATI
-
Özgür POLAT 638 MİSAFİRİNİZ VAR
-
Özgür POLAT 594 FARKINDALIK EĞİTİMİ
-
Özgür POLAT 670 DEĞERLER EĞİTİMİ
-
927 ÖLÇME DEĞERLENDİRME TEKNİKLERİ
-
656 MESLEKİ ÇALIŞMALAR KAPSAMINDA DOĞA YÜRÜYÜŞÜ
-
469 RAMAZAN AYI SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİMİZE DEVAM EDİYORUZ
-
680 İNTERAKTİF OKUMA PROJESİ
İNTERAKTİF OKUMA PROJESİ
Çayeli Ahmet Hamdi Nurzan İSHAKOĞLU Anadolu Lisesi olarak klasik okumanın yanı sıra tablet ve akıllı telefon da okuma etkinliğine dahil edilmiştir.
"İnteraktif Okuma’ adını verdiğimiz bu projemizde öğrenciler için sosyal hayatlarının vazgeçilmez bir ögesi olan telefon, tablet gibi teknolojik cihazları dezavantaj olmaktan çıkarıp eğitim öğretim adına avantajlı hale getirmeyi amaçladık. Bu yıl 9. sı
Etiketler:
YORUMLAR
Y
Yaşar Koçak 30.04.2019
Cevapla
Okul öncesinde dinleme, ilkokulda okuma alışkanlığı kazandırarak, ortaokulda yerli , lisede de dünya klasiklerini okumalıyız...
Okul öncesinde dinleme, ilkokulda okuma alışkanlığı kazandırarak, ortaokulda yerli , lisede de dünya klasiklerini okumalıyız...
Y
F
F
Y
Yeşim Yılmaz 08.05.2019
Cevapla
Hiçbir şey kitabın yerini tutmaz. Teknoloji öğrencileri kitaptan ve kütüphaneden soğutuyor. Ben yararlı olmadığını düşünüyorum .
Hiçbir şey kitabın yerini tutmaz. Teknoloji öğrencileri kitaptan ve kütüphaneden soğutuyor. Ben yararlı olmadığını düşünüyorum .
Z
Z
Z
Z