SINIFTAN için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
Vakti Kuşanmak  2 Vakti Kuşanmak 2
Namaz gönüllüsü ve davet

BETÜL YILMAZ
BARIŞ PINARI HAREKATI-ASKERLERİMİZE MEKTUP VAR BARIŞ PINARI HAREKATI-ASKERLERİMİZE MEKTUP VAR
Kendirli Şehit Azim Özdemir İlkokulu ve Ortaokulu olarak barış pınarı harekatında görev alan askerlerimize mektuplar yazdık ve gönderdik.

AYŞE KALYON GÜNTÜRK
ÇAYELİ'NDE ŞAİR ÖĞRENCİLER OKUYUCULARIYLA BULUŞTU ÇAYELİ'NDE ŞAİR ÖĞRENCİLER OKUYUCULARIYLA BULUŞTU
ŞAİRLER VADİSİ

Hüseyin ŞAHİN
SEVGİ DİLİ PROJESİNDE MUTLU SON SEVGİ DİLİ PROJESİNDE MUTLU SON
Sene başından bu yana okulumuzda Dr. Ali ÖNER öncülüğünde ´Sevgi Dili´ projesi uygulandı.

GEOGEBRA İLE MATEMATİK GEOGEBRA İLE MATEMATİK
Geogebra ile matematik dersi daha eğlenceli hale geliyor.

OKULUMUZUN KÜÇÜK ÇİFTÇİLERİ OKULUMUZUN KÜÇÜK ÇİFTÇİLERİ
Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-A Sınıfı olarak gönül isterdi ki daha büyük bir bahçemiz olsun ve daha fazla ürün yetiştirelim ancak okulumuzun etrafında tarım yapabileceğimiz uygun bir yer bulamadığımız için biz de bahçeyi okulumuza taşımaya karar verdik.

KENDİ USTANI KENDİN YETİŞTİR KENDİ USTANI KENDİN YETİŞTİR
Rize'nin saygıdeğer işverenleriyle imzalanan protokoller sonucu başarılı öğrencilerimiz 10. sınıftan itibaren burslarını alıp, okul bitiminde aynı iş yerlerinde istihdam garantisi elde ediyor.

KURTULUŞ İLKOKULUNDA ATASÖZLERİ CANLANIYOR KURTULUŞ İLKOKULUNDA ATASÖZLERİ CANLANIYOR
Öğrencilerimiz 1.sınıftan itibaren öğrendikleri ve kendilerini en çok etkileyen atasözü ya da deyimlerin 3 boyutlu çalışmalarını yaptılar

8 SINIFTAN 8 AİLEYE RAMAZAN YARDIMI PROJESİ 8 SINIFTAN 8 AİLEYE RAMAZAN YARDIMI PROJESİ
Çayeli Denizcilik Lisesi öğrenci ve öğretmenleri Ramazan ayı dolayısıyla her yıl gerçekleştirdiği 8 Sınıftan 8 Aileye Yardım projesi bu yıl da yüzleri güldürdü.

ŞEHİRLER NEREDE? ŞEHİRLER NEREDE?
Türkiye siyasi haritasındaki illerin yerlerini kalıcı bir şekilde ve eğlenerek öğretmek.Bu etkinliğin sonunda öğrencilerimizdeki siyasi haritada şehirlerin yerlerini bulmadaki eksikliğin ciddi ölçüde azaldığını gördük. Bunun yanı sıra yarışma bittikten sonrada öğrencilerin teneffüslerde siyasi harita üzerinde yarış yaptıklarını gözlemledik. Bu durumda bize öğrencilerin kendi istekleriyle katıldıkları ve eğlendikleri etkinliklerdeki öğrenmelerin sürdürülebilir ve kalıcı olduğunu göstermiş oldu.

HIZIR İLYAS DÖNE