HAYVANLARI için arama sonuçları...
Fotoğraf Başlık
VAKIFLAR ANAOKULU VAKIFLAR ANAOKULU " DOĞA MACERASI"
Vakıflar Anaokulu Öğrencileri İlkbahar Mevsiminde Doğayla Buluştu: Gözlem, Eğlence ve Öğrenme Dolu Bir Gün Geçirdiler!

Emine GEYİK
YARDIMSEVERLİK VE MERHAMET YARDIMSEVERLİK VE MERHAMET
6. sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmeni ve öğrencileri Yardımseverlik ve Merhamet ile ilgili Etkinlikleri

Ebru DEMİRYÜREK
ÇEDES ARALIK AYI ETKİNLİKLERİMİZ ÇEDES ARALIK AYI ETKİNLİKLERİMİZ
Sevgi, Hoşgörü, İşbirliği ve sorumluluk temalarını minik öğrencilerimize çeşitli etkinliklerle bu temaları benimsemelerini amaçladık.

Naciye GÜRSAL
ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA YARDIMLAŞMA VE MERHAMET ETKİNLİKLERİ ÇEDES PROJESİ KAPSAMINDA YARDIMLAŞMA VE MERHAMET ETKİNLİKLERİ
Çedes projesi kapsamında sokak hayvanlarına mama dağıtımı yapıldı.

Sabire CİNCİL
BİLİMSEL GÖZLEM ETKİNLİĞİ BİLİMSEL GÖZLEM ETKİNLİĞİ
5. Sınıflar Canlılar ünitesi kapsamında okul çevresindeki Bitkiler ve Hayvanları bilimsel yöntem ile gözlemlemek amacıyla sınıf dışı etkinlik yapılmıştır.

Tuğba Özcan
ÇAMLIHEMŞİN AİHL ÖĞRENCİLERİ SOKAK HAYVANLARINI BESLEDİ ÇAMLIHEMŞİN AİHL ÖĞRENCİLERİ SOKAK HAYVANLARINI BESLEDİ
4 Ekim Hayvanları Koruma Günü kapsamında Çamlıhemşin AİHL lise grubundan oluşan öğrencilerimiz ve öğretmenlerimiz ilçemizde bulunan sokak hayvanlarını besledi.

Cansu ÖZTÜRK
DİLSİZ DOSTLARIMIZ DİLSİZ DOSTLARIMIZ
Dilsiz dostlarımızı besliyoruz.

NECMETTİN YAŞAR
TRABZON TÜNEL AKVARYUMA GEZİ DÜZENLEDİK TRABZON TÜNEL AKVARYUMA GEZİ DÜZENLEDİK
Deneme sınavlarında dereceye giren öğrencilerimiz ile birlikte 09 Ocak Pazartesi günü Trabzon tünel akvaryumu ziyaret ettik.

MEHMET GÜNHAL
HAYVAN DOSTLARIMIZIN YANINDAYIZ HAYVAN DOSTLARIMIZIN YANINDAYIZ
4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü dolayısıyla İYİDERE ilçemizde farkındalık çalışması yaptık.

Fatma İŞÇİ
"4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ" ETKİNLİĞİ
Okulumuz öğrencileriyle Hayvanları Koruma Gününde Hayvan Barınağı/Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ettik.

İbrahim İSMAİLOĞLU
AYIN KİTABI ÖDÜLÜ AYIN KİTABI ÖDÜLÜ
5B Sınıfı öğrencilerimizden ayın kitabını en iyi okuyup sınavda başarılı olan öğrencilerimizle sokak hayvanlarına besleme yapıp ardından kitap muhabbeti eşliğinde ağzımızı tatlandırdık. Öğrencilerimizi tebrik eder başarılarının devamını dileriz.

SOKAK HAYVANLARINI BESLEDİK SOKAK HAYVANLARINI BESLEDİK
Yolbaşı Köyündeki sokak hayvanlarını besledik.

MUHAMMET ALİ METOĞLU
BİR KAP SU, BİR KAP MAMA BİR KAP SU, BİR KAP MAMA
Çayeli Beyazsu İlk-Ortaokulu öğrencileri tarafından değerler eğitimi kapsamında hayvan sevgisi temalı etkinlik düzenlendi.

Halit Ziya SAĞBAŞ
HAYVANLARI SEVİYORUM ONLARA YARDIM EDİYORUM... HAYVANLARI SEVİYORUM ONLARA YARDIM EDİYORUM...
Değerler Eğitimi Projesi Kapsamında Yardımsever Okul olarak Aralık Ayı Etkinliğimizi Gerçekleştirdik.

Özlem YILMAZ
DÜNYA HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ YÜRÜYÜŞÜ DÜNYA HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ YÜRÜYÜŞÜ
Fikri Keçeli İlkokulu olarak canların yanındayız.

Yakup KETENCİ
HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ ARA TATİL ETKİNLİKLERİ (1.HAFTA) HAMİDİYE ÇÖZÜM KOLEJİ ARA TATİL ETKİNLİKLERİ (1.HAFTA)
Spor yaparak başladığımız haftada, sokak hayvanlarını unutmadık, günün yemeğini de hazırladık ve kitabımızdan en sevdiğimiz bölümü sizler için okuduk

RECEP ŞAMLIOĞLU
7-A's  ANIMAL POSTERS 7-A's ANIMAL POSTERS
7-A sınıfı öğrencileriyle İngilizce dersimizde 4. ünitemiz ''Wild Animals'' (Vahşi Hayvanlar)'ın sonuna geldik.

Zeynep Demir
OKU!UYGULA!YAY! PROJEMİZDE UYGULA BASAMAĞINDAYIZ. OKU!UYGULA!YAY! PROJEMİZDE UYGULA BASAMAĞINDAYIZ.
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6B sınıfı olarak Rize Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ettik.

Aylin KAYA KOTO
YEMEKLERİMİZİ  KIŞ ŞARTLARINDA AÇ KALAN HAYVANLARIMIZ İLE PAYLAŞIYORUZ YEMEKLERİMİZİ KIŞ ŞARTLARINDA AÇ KALAN HAYVANLARIMIZ İLE PAYLAŞIYORUZ
YEMEKLERİMİZİ KIŞ ŞARTLARINDA AÇ KALAN HAYVANLARIMIZ İLE PAYLAŞIYORUZ

MEHMET GÜÇLÜ
OKULUMUZUN YENİ MİSAFİRLERİ OKULUMUZUN YENİ MİSAFİRLERİ
Öğrencilerimizdeki hayvan sevgisinin geliştirilmesi için tavuk kümesi Oluşturuldu;

İSKENDER TİRYAKİ
ÖĞRENCİLERİMİZDEN SOKAK HAYVANLARI İÇİN BESLENME ODAĞI ÖĞRENCİLERİMİZDEN SOKAK HAYVANLARI İÇİN BESLENME ODAĞI
SOKAK HAYVANLARI İÇİN BESLENME ODAĞI

VECİHİ GÜNTEPE
DOSTLARIMIZA ZİYARET... DOSTLARIMIZA ZİYARET...
Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 5-B sınıfı bibliyofilleri ve 6-D sınıfından hayvan dostlarımız için proje hazırlayan öğrencilerimizle Rize Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezini ziyaret ettik.

Zeynep HELLAÇ AKSU
HAYVAN DOSTLARIMIZI ZİYARETİMİZ... HAYVAN DOSTLARIMIZI ZİYARETİMİZ...
E-twinning projemiz olan Oku! Uygula! Yay! kapsamındaki diğer etkinliğimiz Sokak Hayvanları Geçici Bakım Evi ve Rehabilitasyon Merkezine olan ziyaretimizdi..

ZEYNEP HELLAÇ AKSU
E TWINNING PROJESİ KAPSAMINDAKİ HAYVAN BARINAĞI ZİYARETİMİZ E TWINNING PROJESİ KAPSAMINDAKİ HAYVAN BARINAĞI ZİYARETİMİZ
E-Twinning Projemiz ''Oku! Uygula! Yay!'' kapsamında kitaplarımızı okuduk ve ilk etkinliğimiz olan 'hayvan barınağı' ziyaretini Rize Sokak Hayvanları Geçici Bakım Evi ve Rehabilitasyon Merkezi 'ne gerçekleştirdik.

Zeynep Demir
FOSİL ETKİNLİĞİ FOSİL ETKİNLİĞİ
Bitki ve hayvan kalıntıları nasıl uzun süre bozulmadan kaldığını gözlemlemek amacıyla 4-B sınıfı mum ile deney yaptı.

Gülsüm METOĞLU
GEZDİM, GÖRDÜM, DOYDUM GEZDİM, GÖRDÜM, DOYDUM
Okulumuz Özel Eğitim Öğretmenleri Ayşegül HOŞVER, Melek ŞEN, Yeşim SOLAK ve Gizem ALPAY öğrencileriyle birlikte Okul Müdürü Mustafa DURAN rehberliğinde dış öğrenme ortamı kapsamında hayvanlarla ve ve doğa ile iç içe olacakları bir gezi düzenlediler.

Mustafa DURAN
DOĞAYI SEVİYORUZ HAYVANLARI KORUYORUZ DOĞAYI SEVİYORUZ HAYVANLARI KORUYORUZ
Bizler Rize Merkez Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu 6-A sınıfı olarak hayvanları ve doğayı çok seviyoruz. Bu nedenle biz de bir katkıda bulunmak istedik. Uluslararası bir kuruluş olan doğal yaşamı koruma vakfından nesli tükenmekte olan bir hayvan olan penguen evlat edindik.

ESRA AKTAŞ
DÜNYAYI PAYLAŞTIĞIMIZ DOSTLARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN :) DÜNYAYI PAYLAŞTIĞIMIZ DOSTLARIMIZIN GÜNÜ KUTLU OLSUN :)
4 Ekim Hayvanlar Günü

Mustafa DURAN
4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ 4 EKİM HAYVANLARI KORUMA GÜNÜ ETKİNLİKLERİMİZ
Hayvanları koruma gününde önce sınıfta ve okulumuzda etkinlikler yaptık.

Ömür EREN ARD
4. SINIFLARIMIZ ZİRAAT FAKÜLTESİNDE 4. SINIFLARIMIZ ZİRAAT FAKÜLTESİNDE
4. sınıf öğrencilerimiz ilçemizde bulunan Ziraat Ve Doğa Bilimleri Fakültesi´ni ziyaret ettiler.

SOKAK HAYVANLARI İÇİN BARINAK HAZIRLANDI SOKAK HAYVANLARI İÇİN BARINAK HAZIRLANDI
Öğrencilerimiz kendi temin ettikleri malzemeler ile hayvan barınağına bağışlamak üzere kulübe inşa ettiler.

EVCİL HAYVANIMI TANITIYORUM EVCİL HAYVANIMI TANITIYORUM
Anbarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, hayat bilgisi dersi kapsamında evde hayvan besleyen öğrencilerin ailelerinden hayvanlarını getirmelerini ve öğrencilerden evcil hayvanlarının özelliklerini sınıfta tanıtmaları istedi.

KÜÇÜK DOSTLARIMIZI UNUTMAYALIM! KÜÇÜK DOSTLARIMIZI UNUTMAYALIM!
Ambarlık İlkokulu öğretmenlerinden Burcu ÜNLÜ, Hayat Bilgisi dersi kapsamında çocuklardan hayvanlar için bir yem kabı tasarlamalarını istedi.

EN İYİ ARKADAŞIM İKİ KALP ATIŞIM EN İYİ ARKADAŞIM İKİ KALP ATIŞIM
"En İyi Arkadaşım İki Kalp Atışım Projesi" ile birlikte okulumuzda hayvan besliyoruz.

ÖĞRENCİLERİMİZDEN SOKAK HAYVANLARI İÇİN DUYARLI KAMPANYA ÖĞRENCİLERİMİZDEN SOKAK HAYVANLARI İÇİN DUYARLI KAMPANYA
5-A, 5-B, 7-B ve 8-A sınıfları olarak sokak hayvanlarına yapmış olduğumuz yardım projemiz TRT Haber'de de yayınlandı.

TOBB İLKOKULU DIŞARIDA GÜNÜ TOBB İLKOKULU DIŞARIDA GÜNÜ
Okul Dışarıda Günü Etkinliği çerçevesinde TOBB İlkokulu 1-B Sınıfı öğrenci ve velileri anlamlı bir etkinlik yaptılar.

EMANETLER YERİNE ULAŞTI EMANETLER YERİNE ULAŞTI
İngilizce dersinde yaptığımız ve Hayvanları Koruma Derneğine bağışladığımız kulübelerimiz sahiplerine ulaştı. Emeği geçen öğrencilerimize teşekkür ederiz