
Adem AĞZIKARA
- Tarih: 25.02.2025Okunma: 60
Okuldan Benzer Haberler
-
ADEM AĞZIKARA 38 BURSLULUK DENEME SINAVI TAM SAATİNDE GERÇEKLEŞTİRİLDİ
-
ADEM AĞZIKARA 80 KUR’AN ZİYAFETİ VE SICAK İKRAMLARLA GÖNÜLLERE DOKUNAN PROGRAM
-
ADEM AĞZIKARA 71 KUR’AN-I KERİM ZİYAFETİ: HAFIZ ADAYLARIMIZLA ANLAMLI PROGRAM
-
ADEM AĞZIKARA 78 İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜMÜZDEN OKULUMUZA ZİYARET
-
ADEM AĞZIKARA 81 BASKETBOLDA BÜYÜK BAŞARI: TAKIMIMIZ TÜRKİYE FİNALLERİNDE
-
ADEM AĞZIKARA 52 BİLEK GÜREŞİNDE ÜÇÜNCÜLÜK GURURU
-
ADEM AĞZIKARA 53 ÇAYLA KİTAP KAHOOT BİLGİ YARIŞMASINDA BÜYÜK BAŞARI
-
ADEM AĞZIKARA 155 DÜNYA ARENASINA RİZE AİHL’DEN BİR ŞAMPİYON.
-
ADEM AĞZIKARA 64 PANSİYON SOHBETLERİYLE GÖNÜLLERE DOKUNUYORUZ.
-
ADEM AĞZIKARA 102 RİZE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ KİTAP FUARINDA
RİZE ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ BASKETBOL TAKIMI TÜRKİYE YARI FİNALLERİNDE!
Erzincanda düzenlenen Okul Sporları Yıldız Erkek Basketbol Grup Müsabakalarında şampiyon olan Rize Anadolu İmam Hatip Lisesi Basketbol Takımı, büyük bir başarıya imza atarak Türkiye Yarı Finalleri’ne katılmaya hak kazandı.

Erzincan'da düzenlenen Okul Sporları Yıldız Erkek Basketbol Grup Müsabakalarında şampiyon olan Rize Anadolu İmam Hatip Lisesi Basketbol Takımı, büyük bir başarıya imza atarak Türkiye Yarı Finalleri’ne katılmaya hak kazandı.
Turnuva boyunca üstün performans sergileyen takımımız, rakiplerini geride bırakarak grup birinciliğini elde etti. Sporcularımızın azmi ve disiplinli çalışmaları, bu önemli başarıda büyük rol oynadı.
Okul Müdürü Adem Ağzıkara, elde edilen derecenin gurur verici olduğunu belirterek şunları söyledi:
"Takımımızın bu başarısından büyük mutluluk duyuyoruz. Sporcularımızı ve onları bu noktaya hazırlayan değerli antrenörümüz Bilal Akyıldız, Beden Eğitimi öğretmenlerimiz Hadi Geçim ve İbrahim Tatar’ı tebrik ediyorum. Ayrıca desteklerini esirgemeyen tüm öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyorum. Türkiye Yarı Finalleri’nde takımımıza başarılar diliyorum."
Rize Anadolu İmam Hatip Lisesi olarak, sporun ve sporcuların destekçisi olmaya devam edeceğiz!
Etiketler: