Fotoğraf | Başlık |
---|---|
ÇEDES PROGRAMI KAPSAMINDA TÜRKÇE DİL ETKİNLİĞİ "Kalbe Ekilen Tohumlar " isimli hikaye çocuklar ile beraber okundu. Selin ALİOĞLU |
|
DEĞERLER EĞİTİMİ KASIM AYI ETKİNLİĞİ Dürüstlük Değeri Mukadder ERDOĞAN |
|
SEBZE BAHÇESİ YAPTIK Öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin de katkılarıyla sebze bahçemizi oluşturduk. ORHAN ALBAŞ |
|
FINDIKLI ANAOKULUNDAN ANLAMLI PROJE MİNİK ELLER SERASI Okulumuzun bahçesinde yenilenen seramız içine kalorifer peteklerimizi de koyduk.Ziraat mühendislerinin gelip inceledikleri toprağın organik olarak hazır olduğunu belirtmeleri üzerine miniklerimiz seramıza tohumlarını ektiler.Sürdürülebilir tarım kapsamında miniklerimizin büyüteceği sebzelerin satışından elde edilecek gelirle depremzede bölgemize bağış yapmayı hedefliyoruz. Uğur CERİTOĞLU |
|
ATALARIMIZDAN MiRAS YERLİ TOHUMLARIMIZ Öğrencilerimizle beraber okul voleybol sahası çevresini değerlendirerek atıl durumdaki yerimizi ata tohumlarıyla verimli hale getirdik.Bahçemizde havuç,ıspanak,maydanoz ,lahana,bezelye,soğan ve marul tohumlarını çoğaltarak yerli tohumlarımızın çoğalmasına destek sağlıyoruz. Bahar Yüksel |
|
ÇAY FİDESİ DİKİYORUZ Sümerde Yeşile Destek: Öğrenci, Öğretmen ve Veliler Çay Fidesi Dikiyor. Emre Halisdemir |
|
SAĞLIK AVCILARI SAHADA (S.A.S) PROJESİ SONA ERDİ Rize Kalkandere Ormanlı İlkokulu 3. Sınıf öğretmeni Merve OKUMUŞ ve Adana Cumhuriyet İlkokulu 2. Sınıf öğretmeni Cennet ERCİK kuruculuğunda yürütülen Sağlık Avcıları Sahada e Twinning projesi sona erdi. Merve Okumuş |
|
TOHUM TOPU YAPTIK Etwinning projemiz kapsamında evlerimizde biriktirdiğimiz çekirdekleri toprak ve suyla yoğurarak okulumuz etrafındaki bahçelere attık. merve kul cengiz |
|
SAĞLIK İÇİN "BESLENME" Beslenme üzerine yapılan etkinliklerle dolu dolu bir ay geçiren öğrenciler öğrenmekten çok mutlu... Merve Okumuş |
|
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU ÖĞRENCİLERİ KARİKATÜR KİTAPLARINI HAZIRLIYORLAR Uzaktan eğitim sürecinde yürütmeye devam ettiğimiz eTwinning projemizde öğrencilerimiz proje ortaklarından gelen tohumların yetiştirilmesinde sorumluluk almış ve yaşadıkları süreci karikatür kitabına dönüştürmüştür. Derya KAYA USTA |
|
BİR TOHUM BİN NEFES ETWİNNİNG PROJEMİZ YEREL BASINDA BÜYÜK İLGİ GÖRDÜ Mehmet Akif Ersoy Ortaokulu Bir Tohum Bin Nefes eTwinning projesi kapsamında hazırlanan "Tohumdan Bardağa Rize Çayı" yerel basında büyük ilgi görmüştür. Derya KAYA USTA |
|
MEHMET AKİF ERSOY ORTAOKULU DÜNYA SU GÜNÜ FARKINDALIK ETKİNLİKLERİ Bir Tohum Bin Nefes eTwinning proje takımımız "Su Krizi" hakkında farkındalık oluşturmak için çeşitli etkinlikler yaptılar. Derya KAYA USTA |
|
A SEED A THOUSAND BREATHS ETWİNNİNG PROJEMİZİN SUNUMUNU YOUTUBE CANLI YAYININDA GERÇEKLEŞTİRDİK eTwinnerlar Projelerini Tanıtıyor ilk yayınında projemizi sunmak üzere konuk olduk. Derya KAYA USTA |
|
KÜÇÜKÇAYIR ORTAOKULUNDAN YENİ ETWİNNİNG PROJESİ Rize Küçükçayır Ortaokulu ile Ömer Halaç İşitme Engelliler okulunun öncülüğünde kurulmuş olan eTwinning projesine Türkiyenin 7 farklı bölgesinden 10 Türk öğretmen ve 6 Avrupa ülkesinden 8 öğretmen dahil olmuştur. Derya KAYA USTA |
|
ÖMER HALAÇ İŞİTME ENGELLİLER OKULU ETWINNING PROJELERİ Alanında bir çok başarıya imza atan okulumuz, bu sefer etwinning paltformunda ulusal ve uluslararası projeler yürütmeye başlamaktadır. Duygu GÜMÜŞ |
|
ETWİNNİNG-STEMatematik ve Masal-Tohum Ambarı Tasarlıyorum Çay İlkokulu Okul öncesi Öğretmeni Emine Barış ve öğrencileri,Aralık ayı tohum ambarı tasarlama planını canlı dersler ve ailelerin desteği ile eğlenceli ve başarılı bir şekilde tamamladı. Emine BARIŞ |
|
eTwinning PROJESİ-STEMatematik ve MASAL Çay İlkokulu Okulöncesi Öğretmeni Emine Barış, öğrencileriyle birlikte STEMatematik ve Masal projesi proje ortaklarıyla, Okul Dışarıda Günü 5-Kasım-ders etkinliği olarak Kır Çiçeği Tohum Topları etkinliğini yaptı. Emine BARIŞ |
|
DOMATESİN SERÜVENİ Okulumuz 3.sınıf öğrencileri sınıf öğretmenleri Ayşe YEŞİLBAŞ rehberliğinde domatesin tohum halinden soframıza gelene kadar olan serüvenine tanıklık etmek aynı zamanda bitkilerin büyüme ve gelişmelerini gözlemlemek amacıyla domates tohumu ektiler. SAYGÜN YANILMAZ |
|
SEBZEMİZİ YETİŞTİRİYORUZ Doğa ve Evren ünitesi kapsamında "Tohum nedir, domates ve patlıcan nasıl yetiştirilir?" Sorularına cevap verebilmek için etkinlik yaptık. Nurcan GALİPOĞLU |
|
ALFA BİLİM SÖYLEŞİLERİNDE Pazar Fen Lisesi Bilim Fen ve Teknoloji Kulübü Alfa Bilim söyleşilerinde 10A şubesinden Abdülkadir ÇELİK ve 10B şubesinden Nuh ÇAKMAKÇI'nın hazırladığı "Genetiği Değiştirilmiş Organizmalar (GDO)" konusu tartışıldı. Kamil GÖRMÜŞ |
|
MEŞE PALAMUDU EKİMİ YAPILDI 3B sınıfı öğrencilerimiz meşe palamudu ekimi yaptılar. OKAY ERTEMOĞLU |
|
GELECEĞE BİR TOHUMDA SEN AT "GELECEĞE BİR TOHUMDA SEN AT" Etkinliği gerçekleştirildi. Halil ÇIRAK |
|
RİZEDEN MEKTUP VAR Barış Pınarı Harekatı için çay yapraklarından Türk Bayrağı ve öğrenci mektupları askerlerimize hediye edildi. BAHAR AGUN |
|
KÜLTÜR KOLEJİ TARIM HAFTASINI KUTLADI Rize Kültür Koleji öğretmen öğrencileri Biyoloji öğretmeni Ebru Aydemir önderliğinde Tarım haftasını kutladı Mushab Bedirhan ANDIZ |
|
TOHUM EKME ETKİNLİĞİ Serbest Etkinlikler dersinde öğrencilerin yaşam becerilerini geliştirmek amacıyla Tohum Ekme Etkinliği gerçekleştirdi. Hasan Ali ÇOBANTÜRK |
|
YEDİ BÖLGE ve YEDİ KÜLTÜR "Yedi Bölge ve Yedi Kültür" projesi kapsamında bölgeler arası kültür alışverişini kazandırmak adına 3 ve 4.sınıf öğretmeni Muhammet KAHVECİ ve öğrencileri, bölgemizde yetişen tarım ürünlerini (Ardeşen kurabiyesi, mandalina, Rize simidi, limon, portakal, çay tohumu, hurma, çay yaprağı, fındık, deniz kabuğu, kitap ve CD) kolilere yerleştirip Hatay'ın Payas İlçesinde bulunan Mimar Sinan İlkokulu öğrencilerine göndermenin mutluluğunu yaşadı. Halim Hakan ÖZCAN |
|
TOHUMLAR FİDANA, FİDANLAR AĞACA, AĞAÇLAR ORMANA DÖNMELİ YURDUMDA! Tohumlar Doğaya.. Mustafa DURAN |
|
BİTKİLER KONUSUNDA YENİ TOHUMLAR EKTİK Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4 - B sınıfı öğrencileri Sınıf Öğretmenleri Muhammet KÜÇÜK ile birlikte Fen Bilimleri dersi BİTKİLER konusunda kendi tohumlarını ektiler. |
|
FİDANLAR, FİDANLARLA BÜYÜSÜN Sosyal Bilgiler dersi 'Topraktan üretir, toprağı yönetiriz' konusunda öğrencilerimizle birlikte tohumlarımızı toprağa ektik. |
|
YERLİ TOHUM, MİLLİ TARIM (TOPRAĞINA SAHİP ÇIK, TOPRAĞINI EK) Kaybolmaya yüz tutmuş yerli tohumlarımızı yaşatmayı,çoğaltmayı ve bu tohumlarla elde edilen ürünlerin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri konusunda öğrenci ve velilerimizi bilinçlendirmeyi amaç edindik. |
|
NEVRUZ BAYRAMI İÇİN ÇİM TOHUMLARIMIZI EKTİK. Nevruz Bayramı kutlama etkinlikleri kapsamında okulumuz öğrencileri öğretmenlerimiz rehberliğinde minik saksılara çim tohumlarını ektiler. |
|
OKULUMUZUN KÜÇÜK ÇİFTÇİLERİ Hüseyin Sarıoğlu İlkokulu 4-A Sınıfı olarak gönül isterdi ki daha büyük bir bahçemiz olsun ve daha fazla ürün yetiştirelim ancak okulumuzun etrafında tarım yapabileceğimiz uygun bir yer bulamadığımız için biz de bahçeyi okulumuza taşımaya karar verdik. |
|
TÜRKİYE DE ÇAYIN TEK OKULUNDAN TOHUMDAN BARDAĞA Türkiye'de çayın tek okulunda öğrenciden halka sunulan çayımız öğrenci ve öğretmenlerimizin sihirli ellerinden geçmektedir. |
|
KARPUZLARA GEL:) Kim demiş Rize'de karpuz olmaz diye:)) Çocuklarımızın nisan ayında elleriyle ektiği karpuz tohumları yakında kesim kıvamına gelecek kadar büyüdüler. AYŞE AKKAYA ELLİALTI |
|
TOHUMUN SERÜVENİ Tohumdan Fidana |
|
YEREL TOHUM Güneysu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Yerel Tohum Toplama ve Yayma Projesi kapsamında okulumuz öğrencilerine daha yaşanılası bir dünya için yerel tohum kullanmanın koruyup yeni nesillere aktarabilmenin önemi ile ilgili farkındalık oluşturabilmek için eğitim ve etkinlik programı düzenlenmiştir. Mustafa AKBAŞ |
|
ALİ SARUHAN ANAOKULU MÜZESİ Erken Çocukluk döneminde sunulan deneyimlerle elde edilecek temel bilgi,beceri ve tutumlar çocuğun sosyal yaşamına etki etmesinin yanı sıra sonraki eğitim hayatını da biçimlendirdiğinden,bu dönemde sunulan nitelikli eğitim hizmeti tüm eğitim sisteminin en önemli basamağı olarak görülmektedir.Çocuklarımızda farkındalık oluşturmak müze bilinci geliştirmek kültürlerine ait değerleri öğrenme fırsatı yaratmak amacıyla böyle bir proje hazırlamaya karar verdik.Biliyoruz ki müzelerçocuklara farklı öğrenme ortamları sunar.Alternatif öğrenme yolları ile tanışma olanağı sağlar.Çocukların gözlem,mantık,yaratıcılık,hayal gücü ve beğeni duygusunun oluşmasına ve gelişmesine katkıda bulunur.Müzelerde çocuklar ait olduğu kültürü öğrenir,farklı kültürleri tanırlar.Kültürel değerlerine sahip çıkma ve koruma bilinci edinirler.Bizler de bu sürece çocuklarımızı ve velilerimizi de dahil ederek okulumuzda alternatif bir öğrenme ortamı oluşturduk.Burada sergilenen somut nesnelerden esinlenilerek yaratıcı drama, hikaye anlatma gibi yöntemler uygulanarak etkinlikler planlanarak çocukların aktif olarak eğitime katılacağı eğitim etkinleri gerçekleştirme fırsatı sağladık.Ayrıca müzemiz ziyarete açık olduğundan müzemizi ziyaret eden yetişkinler için de tam bir nostalji yaşattı. |