Sınıf ortamında yedi istasyon kurulur.Öğrenciler gruplandırılır.Farklı zeka alanlarına hitap edecek şekilde seçilen etkinliklerle 100 içinde 1'er 1'er ve 10'ar 10'ar ileriye doğru sayma, boyama, kesme ve yazma çalışmaları yapılır. 1.istasyonda 100kelime yazma etkinliği gerçekleştirilir. 2.istasyonda kağıt tabakta 10'ar 10'ar 100'e kadar karışık sıra yazılmış olan deliklerden yün ipi doğru sıra ile geçirmesi istenir. 3.istasyonda elindeki oynar gözleri ve yıldızları 1'er 1'er sayıp yapıştırarak 100 kadar tamamlamaları istenir. 4.istasyonda farklı şekilleri boyayıp sayarak 100e tamamlar. 5.istasyonda 10'ar 10'ar 100'e kadar karışık verilmiş yap bozları doğru sıra ile tamamlaması istenir. 6.istasyonda 100içinde 10'ar 10'ar karışık yazılmış olan dondurma külahlarını doğru sıra ile kesip yapıştırıp tamamlaması istenir. 7.istasyonda 100içinde 1'er 1'er yazılmış tablolardan eksik bırakılan sayıları doğru bir şekilde tamamlaması istenir. İstasyonlar zil sesi ile değiştirilir.Her öğrencinin farklı istasyonlarda çalışması sağlanır.Etkinlik sonunda yapılan çalışmalar sınıf panosunda sergilenir. |