ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
MERYEM EL-İCLİYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.
Serdar YAZICI 2495
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE
"Çocuklar, Gençlik ve Eğitim Üzerine", Walter Benjamin’in farklı zamanlarda kaleme aldığı denemelerden oluşan bir seçkidir. İçinde yer alan 19 denemeye bakıldığında ismini yeterince hak edemediği görülecektir. Bu kitabı okunur kılan Banjamin’in ele aldığı konuya bakış acısı ve zekâsını gösteren cümle yapısıdır.
Ömer ESKİ 1172
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1305
HUZUR’LU HAYAT
Evliya Çelebi çok istediği seyahate çıkacağında güne bu kadar heyecanlı uyanmış mıydı acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin şafak saydığı gibi gün saymıştı Aynzeliha. Ne yıllar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne düğününe günler kalmış iki nişanlının duygularına benzerdi bu heyecan.
Erengül ŞEKER 1406
ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE
Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlamı olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamına gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birleşiminden türemiştir. Felsefe düşünürlerine filozof (philosophos) adı verilir.
Özgür SEVİMLİ 1950
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
Toplumun en küçük parçası olmasına rağmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapısı. Çocuklarımıza her ne kadar iyiyi, güzeli öğretmeye çalışsak da ailede gördüğünü duyduğunu yaşamaz mı çocuklar?
Emine ÇOLAK BAYNAZOĞLU 1840
BU BAYRAM FARKLI BİR BAYRAM
Merhaba. Ben Zeynep beş yaşındayım. Anaokuluna gidiyorum. Bu yıl benim hayatım önceki yıllardan biraz farklı geçiyor. Eminim ki herkesin öyledir. Yanımda gördüğünüz kişi de Mert benim çok sevdiğim biricik abim. O da yedi yaşında. Abim bana yapamadığım her şeyde yardım ediyor.
Dilek ÖZCAN 1161
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 3619
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1777
HUZUR’LU HAYAT
Evliya Çelebi çok istediği seyahate çıkacağında güne bu kadar heyecanlı uyanmış mıydı acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin şafak saydığı gibi gün saymıştı Aynzeliha. Ne yıllar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne düğününe günler kalmış iki nişanlının duygularına benzerdi bu heyecan.
Erengül ŞEKER 1406
DİL ÖĞRETİMİ VE AİLE İLİŞKİSİ
Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlaşılabilmesi için öğrenilmeye başlanılan yabancı dil, günümüzde artık bir ayrıcalık olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttiği gibi daha iyi bir iş bulmak ve dünya ile iletişim kurmak için bir gereksinim haline gelmiştir.
Dr. Öğretim Üyesi Volkan MUTLU 1580
AİGAİ ANTİK KENTİ
Aigai Antik Kenti, Manisa’nın Yunusemre ilçesinin Yunt Dağı bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakınında bulunmaktadır. Osmancalı İlkokulu eğitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklısı ziyaretçiyi ağırlamaktadır.
Bilge ÇARDAK 1014
The Best Is Turkish Menemen :)
Banu ÇON 11.11.2019
ZARURAT-I HAMSE, KARTLAR YERİNE GELSE
Songül AKTAŞ 26.02.2020
TASARRUF YAPALIM
Özlem ABAY 05.11.2019
TARİH MAKETLERİM
Gül GÜRGEN SOYDAN 04.10.2019
ATATÜRKÜ KODLAYARAK ANIYORUZ
İlyas DEMİR 06.11.2019
HİKAYEDEN MATEMATİĞE
ŞÜKRÜ BAYYİĞİT 22.02.2020