ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
DİJİTAL AYNALARLA BAŞIMIZ BELADA HOCAM
Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1588
EĞİTİM VE YÖNETİM
Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 1608
BİRLİKTE YÖNETELİM
Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.
Erman ŞAHİN 1194
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1706
DİL ÖĞRETİMİ VE AİLE İLİŞKİSİ
Tarihte ilk olarak edebi metinlerin okunup anlaşılabilmesi için öğrenilmeye başlanılan yabancı dil, günümüzde artık bir ayrıcalık olmaktan ziyade Bekleyen’ in (2016) de belirttiği gibi daha iyi bir iş bulmak ve dünya ile iletişim kurmak için bir gereksinim haline gelmiştir.
Dr. Öğretim Üyesi Volkan MUTLU 1568
MERYEM EL-İCLİYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.
Serdar YAZICI 2437
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1294
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı
Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 1100
DİJİTAL AYNALARLA BAŞIMIZ BELADA HOCAM
Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1588
EĞİTİM VE YÖNETİM
Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 1608
BİRLİKTE YÖNETELİM
Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.
Erman ŞAHİN 1194
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1706
EĞLENEREK YAZIYORUZ
Arife KALKAN 5.12.2019
ONDALIK YAPBOZ
Gülsüme SANDIKÇI 21.02.2020
DÜNDEN BUGÜNE ANTİK ÇAĞ FİLOZOFLARI
NERGİS ATAÇ 8.11.2019
COLOR THE MUSIC(Müziği Renklendir)
Dursunali Dinç 9.01.2020
ZIT ANLAMLI KELİMELER YARIŞMASI
Fikret ARMUTCU 6.03.2020
EK FİİLİN SEKSEK HİKAYESİ
EMRAH UYGUN 7.03.2020