YEGANE E-DERGİ

Yegane e-Dergi

PULİ EDEBİYAT E-DERGİ

Puli edebiyat e-Dergi
Veda

Hüseyin Yardımcı İlkokulu 4. sınıf öğrencilerimizin yazdığı eserlerden oluşan kitap, Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Milli Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın beşinci kitabıdır.


Fafatara

Fatih Anadolu Lisesi öğrencilerimizin yazdığı öykülerden oluşan bu kitap, Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü bünyesinde 2023/2024 Eğitim Öğretim yılında başlatılan Genç Yazarlar ve Şairler Projesi kapsamında oluşturulan Rize İl Millî Eğitim Müdürlüğü Kitaplığı’nın dokuzuncu kitabıdır.


2. Sayı
Birey Toplum İlişkisi Yönüyle “Mesut İnsanlar Fotoğrafhanesi”
Birey Toplum İlişkisi Yönüyle “Mesut İnsanlar Fotoğrafhanesi”

Türk edebiyatında daha çok şairliğiyle tanıdığımız Ziya Osman Saba, yazmış olduğu hikâyeleriyle de yazın hayatında yer edinmiş sanatkârlarımızdan biridir.


Mustafa Avcılar 76
2. Sayı
Karakteristik Okullar
Karakteristik Okullar

Bir düşünün: her şehrin, her mahallenin şablon gibi aynı okullarla dolduğu bir dünyada yaşıyoruz. Bu okullar, kılıfından çıkan fabrikasyon ürünler gibi bireyler yetiştiriyor. Oysa gelecek, çeşitliliği ve farklılıkları kucaklayan bireylerin omuzlarında yükselecek.


Emre Halisdemir 59
2. Sayı
O Söylerdi
O Söylerdi

Neden sormuştu ki yolu? Hâlbuki gideceğini biliyordu, zaten gideceği kesin de değildi. İçinden bir ses “biraz daha yürürsem çaresiz gideceğim” diyordu. Mahallenin alt yoluna, o kazadan sonra pek az kullanılan yola, yaklaşmıştı.


Mücahide Sert 35
2. Sayı
Kanat Çırpmaktan Yorulduk
Kanat Çırpmaktan Yorulduk

Kaz sürüleri uzun ve yorucu göç seyahatlerini V şeklinde bir düzenle gerçekleştirirler. Bu düzen, onların daha az enerji harcayarak uzun mesafeleri kat etmelerini sağlar. Lider kazın yarattığı hava akımı, arkadaki kazların daha az çaba sarf etmesine olanak tanır.


Kemal Akbayrak 54
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CİVELEK 7748
11. Sayı
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK

Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı


Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 1982
11. Sayı
MERYEM EL-İCLİYYE
MERYEM EL-İCLİYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.


Serdar YAZICI 11124
11. Sayı
EĞİTİM VE YÖNETİM
EĞİTİM VE YÖNETİM

Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.


Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 3600
KENDİMİZİ SINAYALIM

Abdullah TOSUN     28.10.2019

Aziz Sancara Mektup

Deniz ENGİN     28.11.2019

ATATÜRKÜ KODLAYARAK ANIYORUZ

İlyas DEMİR     06.11.2019

YUVARLAMACA

Kadir DELİBAŞ     04.11.2019

ÇEVİR - OKU

Mehmet Ali DABAK     27.10.2019

SON ETKİNLİKLER