8. Sayı
YARATICI DRAMA; NE OKUMALI?
YARATICI DRAMA; NE OKUMALI?

Yaratıcı drama eğitmeni/lideri olmak için yalnızca uygulamaya dayalı eğitimler almak veya çeşitli atölye çalışmalarına katılmak tek başına yeterli değildir. Çünkü yaratıcı drama çocukların sadece oyun oynayıp eğlendikleri, taklit ve canlandırmalar ile keyiflendikleri bir yöntem değildir.


Kemal AKBAYRAK 596
7. Sayı
ÖDEV NEDEN NASIL
ÖDEV NEDEN NASIL

Özel yetenekli öğrencilere eğitim veren bir kurumda çalışıyorum. Her yıl kuruma yeni başlayan öğrencilere “ne icat etmek istersiniz” diye muhakkak sorarım. Aldığım ilk cevaplar çoğu zaman “ışınlanma cihazı, zaman makinesi” gibi günümüz teknolojisi için bir hayli uçuk sayılabilecek fikirler olur.


Kemal AKBAYRAK 1192
5. Sayı
KURAL DEĞİŞİRSE OYUN DA DEĞİŞİR
KURAL DEĞİŞİRSE OYUN DA DEĞİŞİR

“Gelişen teknolojik imkânlar hayatımızı her yönden etkilemeye devam ediyor.” Bu cümle artık teknoloji temalı yazıların en klişe giriş cümlesi olmayı başarmış durumda. Bu devamlılığın ne zaman biteceği bilinmez. Bitmesin de. Şahsen bundan hiçbir zaman şikâyetçi olmadım.


Kemal AKBAYRAK 689
4. Sayı
TABLOLARI OKUMAK
TABLOLARI OKUMAK

Her yıl olduğu gibi bu yılda üniversite yerleştirme sonuçlarının belli olması ile okullarımız bir bir gurur tablolarını açıklayarak ne kadar “başarılı” olduklarını kamuoyuna duyurma telaşı içerisine girdiler.


Kemal AKBAYRAK 728