ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1774
BIRLIKTE YÖNETELIM
Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.
Erman SAHIN 1198
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar
Emine BARIS 3616
AIGAI ANTIK KENTI
Aigai Antik Kenti, Manisa’nin Yunusemre ilçesinin Yunt Dagi bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakininda bulunmaktadir. Osmancali Ilkokulu egitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklisi ziyaretçiyi agirlamaktadir.
Bilge ÇARDAK 1012
HUZUR’LU HAYAT
Evliya Çelebi çok istedigi seyahate çikacaginda güne bu kadar heyecanli uyanmis miydi acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin safak saydigi gibi gün saymisti Aynzeliha. Ne yillar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne dügününe günler kalmis iki nisanlinin duygularina benzerdi bu heyecan.
Erengül SEKER 1406
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI
Vaktiyle söyle bir söz okumustum: “Küçük insanlar KISILERI, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FIKIRLERI konusur”. Daha sonra düsündügümde kendi içimde de basit duygu, his ve düsüncelerimin kisilerle özellikle onlarin kusurlariyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düsüncelerimin fikirlerle mesgul oldugunu gördüm.
Bahri HAN 1305
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1719
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.
Ömer ESKI 1169
AGAÇLASAN ÇOCUK
Çocuk, agaca sarildi
Agaç, çocuga sarildi
Agaç dallarini uzatti
Çocugu kucakladi
Sibel ÇAGLAYAN BILEK 1106
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1719
DUYGU VE DÜSÜNCE EGITIMI
Vaktiyle söyle bir söz okumustum: “Küçük insanlar KISILERI, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FIKIRLERI konusur”. Daha sonra düsündügümde kendi içimde de basit duygu, his ve düsüncelerimin kisilerle özellikle onlarin kusurlariyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düsüncelerimin fikirlerle mesgul oldugunu gördüm.
Bahri HAN 1305
BU BAYRAM FARKLI BIR BAYRAM
Merhaba. Ben Zeynep bes yasindayim. Anaokuluna gidiyorum. Bu yil benim hayatim önceki yillardan biraz farkli geçiyor. Eminim ki herkesin öyledir. Yanimda gördügünüz kisi de Mert benim çok sevdigim biricik abim. O da yedi yasinda. Abim bana yapamadigim her seyde yardim ediyor.
Dilek ÖZCAN 1160
HAYALLERIMIZI KAGITLA SINIRLANDIRMAYALIM
Emine KETENCI ÇALIK 13.11.2019
ARKEOLOGLARIMIZ IS BASINDA
Gamze ÇERKESOGLU 7.02.2020
BIR SORUN MU VAR?
Gökhan YASAR 10.01.2020
EGLENEREK YAZIYORUZ
Arife KALKAN 5.12.2019
MISAFIRIMIZ ATATÜRK
Sevilay SEKMAN 11.11.2019
OYNUYORUZ YAZIYORUZ
EMIN KILIÇ 19.11.2019
-
Web 2.0 Araçlari Ögretmen Rehberi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Pusula Dergisi Mayis 2020
ÇAYELI AHMET HAMDI ISHAKOGLU MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 11. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Erdem Dergisi 10.Sayi
RIZE SOSYAL BILIMLER LISESI -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 4. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü