IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
IL MILLI EGITIM MÜDÜRÜMÜZ PAZAR ÖGRETMENEVI ASODA .
DEGERLER MANAVI
DEGERLER MANAVI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
KAYNASTIRMA PROJEMIZDE SONA GELINDI
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
GÜLBAHAR HATUN MTAL GENÇLIK GEZISINDE
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI
ÖGRETMEN KITAP HEDIYELESME ETKINLIGI

ARDEŞEN

  • Toplam Öğrenci 7360
  • Toplam Öğretmen 504
  • Toplam Kurum 29
  • Proje Sayısı 80
  • LGS Puan Ort. 296,7
  • YKS Puan Ort. 214,4

ÇAMLIHEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 588
  • Toplam Öğretmen 53
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 12
  • LGS Puan Ort. 280,5
  • YKS Puan Ort.195,8

ÇAYELİ

  • Toplam Öğrenci 6465
  • Toplam Öğretmen 469
  • Toplam Kurum 38
  • Proje Sayısı 98
  • LGS Puan Ort. 286,9
  • YKS Puan Ort. 216,7

DEREPAZARI

  • Toplam Öğrenci 609
  • Toplam Öğretmen 63
  • Toplam Kurum 8
  • Proje Sayısı 13
  • LGS Puan Ort.259,4
  • YKS Puan Ort.218,8

FINDIKLI

  • Toplam Öğrenci 2518
  • Toplam Öğretmen 188
  • Toplam Kurum: 22
  • Proje Sayısı 21
  • LGS Puan Ort. 290,1
  • YKS Puan Ort.203,6

GÜNEYSU

  • Toplam Öğrenci 2776
  • Toplam Öğretmen 181
  • Toplam Kurum: 21
  • Proje Sayısı 33
  • LGS Puan Ort. 318
  • YKS Puan Ort.285,1

HEMŞİN

  • Toplam Öğrenci 69
  • Toplam Öğretmen 16
  • Toplam Kurum 5
  • Proje Sayısı 2
  • LGS Puan Ort. 265,8
  • YKS Puan Ort. 215,6

İKİZDERE

  • Toplam Öğrenci 409
  • Toplam Öğretmen 38
  • Toplam Kurum 7
  • Proje Sayısı 7
  • LGS Puan Ort. 295,5
  • YKS Puan Ort.176,4

İYİDERE

  • Toplam Öğrenci 830
  • Toplam Öğretmen 85
  • Toplam Kurum 12
  • Proje Sayısı 10
  • LGS Puan Ort. 278,3
  • YKS Puan Ort. 196,3

KALKANDERE

  • Toplam Öğrenci 1186
  • Toplam Öğretmen 93
  • Toplam Kurum 17
  • Proje Sayısı 41
  • LGS Puan Ort. 291,2
  • YKS Puan Ort.250,4

MERKEZ

  • Toplam Öğrenci 28729
  • Toplam Öğretmen 1848
  • Toplam Kurum 115
  • Proje Sayısı 394
  • LGS Puan Ort. 292,9
  • YKS Puan Ort.247,6

PAZAR

  • Toplam Öğrenci 5282
  • Toplam Öğretmen 368
  • Toplam Kurum 40
  • Proje Sayısı 159
  • LGS Puan Ort. 333,6
  • YKS Puan Ort.229,4
11. Sayı
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI

Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.


Cengiz AZMAN 1719
11. Sayı
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM

Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.


Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
11. Sayı
HUZUR’LU HAYAT
HUZUR’LU HAYAT

Evliya Çelebi çok istedigi seyahate çikacaginda güne bu kadar heyecanli uyanmis miydi acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin safak saydigi gibi gün saymisti Aynzeliha. Ne yillar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne dügününe günler kalmis iki nisanlinin duygularina benzerdi bu heyecan.


Erengül SEKER 1406
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1774
11. Sayı
LIDERLERIN HIKÂYESI
LIDERLERIN HIKÂYESI

Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.


Ferit INCEL 1129
11. Sayı
EGITIM VE YÖNETIM
EGITIM VE YÖNETIM

Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.


Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
11. Sayı
SON CEMRE
SON CEMRE

Kar taneleri, bulutlara bagli zincirlerini söküp atarak özgürlügün var olduguna inandiklari yeryüzüne düsüyorlar, düser düsmez baska türlü bir tutsakligi özgürlük sanip topraga esir oluyor ardindan da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.


Volkan CIVELEK 6376
11. Sayı
EGITIM VE YÖNETIM
EGITIM VE YÖNETIM

Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.


Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
11. Sayı
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?

Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.


Enes SÜKÜT 1774
11. Sayı
MERYEM EL-ICLIYYE
MERYEM EL-ICLIYYE

Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.


Serdar YAZICI 2476
11. Sayı
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE

"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.


Ömer ESKI 1169
HIZLI CEVAPLA, KAZAN

Berat KADIOGLU     6.02.2020

NE, NEREDE?

Ayse ÇELIKKAYA     3.03.2020

MAKE MY FRIENDS TALK!

KÜBRA KOLAYLI BIRINCI     12.11.2019

Dünyamizin Çizgileri ve Konumumuz

Ahmet PABUCCI     14.12.2019

Help! I'm lost.

Banu ÇON     04.11.2019

BENIM TASARIMIM

Neriman TASKIN     11.12.2019

SON ETKİNLİKLER