ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1719
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.
Ömer ESKI 1169
HUZUR’LU HAYAT
Evliya Çelebi çok istedigi seyahate çikacaginda güne bu kadar heyecanli uyanmis miydi acaba? Bu denli hevesle gidilecek yer neresi olabilirdi? Adeta askerin safak saydigi gibi gün saymisti Aynzeliha. Ne yillar sonra memleketine gidecek gurbetçinin ne dügününe günler kalmis iki nisanlinin duygularina benzerdi bu heyecan.
Erengül SEKER 1406
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1774
LIDERLERIN HIKÂYESI
Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.
Ferit INCEL 1129
EGITIM VE YÖNETIM
Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
SON CEMRE
Kar taneleri, bulutlara bagli zincirlerini söküp atarak özgürlügün var olduguna inandiklari yeryüzüne düsüyorlar, düser düsmez baska türlü bir tutsakligi özgürlük sanip topraga esir oluyor ardindan da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.
Volkan CIVELEK 6376
EGITIM VE YÖNETIM
Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
ÇOCUKLAR NEDEN BASIT SORUNLARI BILE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERINDEN YARDIM ISTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yasadiklarinda bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarindan, okulda ise ögretmenlerinden yardim isterler. Yasanilan sorun, hakli oldugunu düsünen çocuk tarafindan hemen otorite olarak görülen kisiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1774
MERYEM EL-ICLIYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.
Serdar YAZICI 2476
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.
Ömer ESKI 1169
HIZLI CEVAPLA, KAZAN
Berat KADIOGLU 6.02.2020
NE, NEREDE?
Ayse ÇELIKKAYA 3.03.2020
MAKE MY FRIENDS TALK!
KÜBRA KOLAYLI BIRINCI 12.11.2019
Dünyamizin Çizgileri ve Konumumuz
Ahmet PABUCCI 14.12.2019
Help! I'm lost.
Banu ÇON 04.11.2019
BENIM TASARIMIM
Neriman TASKIN 11.12.2019