ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
SINIF YÖNETIMININ TEMEL FELSEFESI
Sinif, ögretmenin ögrencilerine bilgi ve beceri kazandirma süreçlerini etkilesimli olarak uyguladigi alandir. Sinif yönetimi ise etkilesim süreçleri ile ayni sinifta bulunan ögrencilerin kurallari benimsemesi, olumlu kazanim süreçlerinin fayda saglayacak sekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1719
EGITIM VE YÖNETIM
Yönetim, “baskalari araciligiyla amaca ulasma ve baskalarina is yaptirma sanati”, “yönetim fonksiyonlarinin yerine getirilmesini saglayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha genis anlamiyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulasilmasi amaciyla yönetim fonksiyonlari olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi sekilde kullanilmasidir” seklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Egitim Müdürlügü 1617
DIJITAL AYNALARLA BASIMIZ BELADA HOCAM
Evet, basimiz belada çünkü çok sikiciyiz. Her geçen gün daha da sikici oluyoruz. Hayir karamsar falan degilim. Yalnizca gerçekçi ve açik sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidisle kanaryalar gibi sakisak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
BIRLIKTE YÖNETELIM
Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.
Erman SAHIN 1198
ÇOCUKLAR, GENÇLIK ve EGITIM ÜZERINE
"Çocuklar, Gençlik ve Egitim Üzerine", Walter Benjamin’in farkli zamanlarda kaleme aldigi denemelerden olusan bir seçkidir. Içinde yer alan 19 denemeye bakildiginda ismini yeterince hak edemedigi görülecektir. Bu kitabi okunur kilan Banjamin’in ele aldigi konuya bakis acisi ve zekâsini gösteren cümle yapisidir.
Ömer ESKI 1169
BU BAYRAM FARKLI BIR BAYRAM
Merhaba. Ben Zeynep bes yasindayim. Anaokuluna gidiyorum. Bu yil benim hayatim önceki yillardan biraz farkli geçiyor. Eminim ki herkesin öyledir. Yanimda gördügünüz kisi de Mert benim çok sevdigim biricik abim. O da yedi yasinda. Abim bana yapamadigim her seyde yardim ediyor.
Dilek ÖZCAN 1160
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar
Emine BARIS 3616
LIDERLERIN HIKÂYESI
Bir bebek minik avuçlarinda güzel ve mutlu bir hikâye tasiyarak merhaba der dünyaya. Ellerini yumruk yaparak dünyayi avuçlarimda tutuyorum der adeta. Ruhunu teslim eden bir insan ellerini iki yana açarak buraya ait hikâyesinin bittigini anlatir geriye kalanlara.
Ferit INCEL 1129
MERYEM EL-ICLIYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. Islam Bilim tarihinin meshurlari deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, Ibn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, Ibn-i Haldun ve Ali Kusçu gibi degerli isimler sayilir hemen hemen.
Serdar YAZICI 2476
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
Toplumun en küçük parçasi olmasina ragmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapisi. Çocuklarimiza her ne kadar iyiyi, güzeli ögretmeye çalissak da ailede gördügünü duydugunu yasamaz mi çocuklar?
Emine ÇOLAK BAYNAZOGLU 1838
BIRLIKTE YÖNETELIM
Yönetim kavrami aslinda düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramlari içinde barindiran genis kapsamli bir sistemdir. Egitim de insan odakli dogumdan ölüme kadarki kalici, izli, istendik davranis degistirme sürecidir. Kavrami genis kapsamli bir kavramdir.
Erman SAHIN 1198
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HIKÂYE BIR STEAM
Çocuklar dogduklari andan itibaren bütün duyularini kullanarak çevreyi arastirip, kesfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarini degil de gördüklerini uygulama egilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapi insa oyunlarini, bir seyleri parçalara ayirip birlestirme gibi mühendislik becerisi sergiler, dogalari geregi yaraticidirlar
Emine BARIS 3616
YÖRESEL OYUNLARIMIZ
EMIN KILIÇ 19.11.2019
SABLON ILE YAZIYORUM
Ilyas DEMIR 10.10.2019
HIKAYEDEN MATEMATIGE
SÜKRÜ BAYYIGIT 22.02.2020
DOGAL VE TARIHI GÜZELLIKLERIMIZ
Sinan KESKIN 14.11.2019
BENIM TASARIMIM
Neriman TASKIN 11.12.2019
BEKLE BIZI UZAY
GIZEM AVCI 11.11.2019
-
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 12. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Pusula Dergisi Mayis 2019
ÇAYELI AHMET HAMDI ISHAKOGLU MESLEKI VE TEKNIK ANADOLU LISESI -
Erdem Dergisi 1.Sayi
RIZE SOSYAL BILIMLER LISESI -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 5. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 7. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü
-
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 8. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
FIDE | Sanat, Kültür ve Egitim Bülteni 10. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 10. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Erdem Dergisi 3.Sayi
RIZE SOSYAL BILIMLER LISESI -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 13. Sayi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü