ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
SON CEMRE
Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.
Volkan CİVELEK 6378
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1780
THE BLIND SIDE (KÖR NOKTA)
Toplumun en küçük parçası olmasına rağmen toplumu etkileyen en önemli unsurdur aile ve aile yapısı. Çocuklarımıza her ne kadar iyiyi, güzeli öğretmeye çalışsak da ailede gördüğünü duyduğunu yaşamaz mı çocuklar?
Emine ÇOLAK BAYNAZOĞLU 1843
SINIF YÖNETİMİNİN TEMEL FELSEFESİ
Sınıf, öğretmenin öğrencilerine bilgi ve beceri kazandırma süreçlerini etkileşimli olarak uyguladığı alandır. Sınıf yönetimi ise etkileşim süreçleri ile aynı sınıfta bulunan öğrencilerin kuralları benimsemesi, olumlu kazanım süreçlerinin fayda sağlayacak şekilde sürdürülmesidir.
Cengiz AZMAN 1723
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 3620
ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE
Felsefe Nedir? Felsefe, terim anlamı olarak Yunanca bilgelik sevgisi anlamına gelen felsefe (philosophia), sevmek (philia) ve bilgelik (sophia) sözcüklerinin birleşiminden türemiştir. Felsefe düşünürlerine filozof (philosophos) adı verilir.
Özgür SEVİMLİ 1952
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1305
DİJİTAL AYNALARLA BAŞIMIZ BELADA HOCAM
Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
ÇOCUKLAR, GENÇLİK ve EĞİTİM ÜZERİNE
"Çocuklar, Gençlik ve Eğitim Üzerine", Walter Benjamin’in farklı zamanlarda kaleme aldığı denemelerden oluşan bir seçkidir. İçinde yer alan 19 denemeye bakıldığında ismini yeterince hak edemediği görülecektir. Bu kitabı okunur kılan Banjamin’in ele aldığı konuya bakış acısı ve zekâsını gösteren cümle yapısıdır.
Ömer ESKİ 1174
SON CEMRE
Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.
Volkan CİVELEK 6378
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 3620
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı
Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 1108
MİSAFİRİMİZ ATATÜRK
Sevilay SEKMAN 11.11.2019
ÇİVİ YAZISINDAN ALFABEYE DOĞRU
Ahmet PABUCCİ 18.02.2020
BEREKETLİ VATAN TOPRAĞI
MEVLÜT BEKMEZCİÜ 23.02.2020
ÖYKÜMÜ SEN TAMAMLA
Uğur Serdar 4.12.2019
KENDİ UÇURTMAMI YAPIYORUM
Mahmut Ali HACIFAZLIOĞLU 10.10.2019
MATYAP
Beyzanur ERKAN 20.02.2020
-
15 Temmuz Çocuk Gazetesi Özel Sayısı
ÇAYIRLI İLKOKULU -
Web 2.0 Araçları Öğretmen Rehberi
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Pusula Dergisi Mayıs 2020
ÇAYELİ AHMET HAMDİ İSHAKOĞLU MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 6. Sayı
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü -
Rize MEM Ar-Ge Bülteni 7. Sayı
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü