ARDEŞEN
- Toplam Öğrenci 7360
- Toplam Öğretmen 504
- Toplam Kurum 29
- Proje Sayısı 80
- LGS Puan Ort. 296,7
- YKS Puan Ort. 214,4
ÇAMLIHEMŞİN
- Toplam Öğrenci 588
- Toplam Öğretmen 53
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 12
- LGS Puan Ort. 280,5
- YKS Puan Ort.195,8
ÇAYELİ
- Toplam Öğrenci 6465
- Toplam Öğretmen 469
- Toplam Kurum 38
- Proje Sayısı 98
- LGS Puan Ort. 286,9
- YKS Puan Ort. 216,7
DEREPAZARI
- Toplam Öğrenci 609
- Toplam Öğretmen 63
- Toplam Kurum 8
- Proje Sayısı 13
- LGS Puan Ort.259,4
- YKS Puan Ort.218,8
FINDIKLI
- Toplam Öğrenci 2518
- Toplam Öğretmen 188
- Toplam Kurum: 22
- Proje Sayısı 21
- LGS Puan Ort. 290,1
- YKS Puan Ort.203,6
GÜNEYSU
- Toplam Öğrenci 2776
- Toplam Öğretmen 181
- Toplam Kurum: 21
- Proje Sayısı 33
- LGS Puan Ort. 318
- YKS Puan Ort.285,1
HEMŞİN
- Toplam Öğrenci 69
- Toplam Öğretmen 16
- Toplam Kurum 5
- Proje Sayısı 2
- LGS Puan Ort. 265,8
- YKS Puan Ort. 215,6
İKİZDERE
- Toplam Öğrenci 409
- Toplam Öğretmen 38
- Toplam Kurum 7
- Proje Sayısı 7
- LGS Puan Ort. 295,5
- YKS Puan Ort.176,4
İYİDERE
- Toplam Öğrenci 830
- Toplam Öğretmen 85
- Toplam Kurum 12
- Proje Sayısı 10
- LGS Puan Ort. 278,3
- YKS Puan Ort. 196,3
KALKANDERE
- Toplam Öğrenci 1186
- Toplam Öğretmen 93
- Toplam Kurum 17
- Proje Sayısı 41
- LGS Puan Ort. 291,2
- YKS Puan Ort.250,4
MERKEZ
- Toplam Öğrenci 28729
- Toplam Öğretmen 1848
- Toplam Kurum 115
- Proje Sayısı 394
- LGS Puan Ort. 292,9
- YKS Puan Ort.247,6
PAZAR
- Toplam Öğrenci 5282
- Toplam Öğretmen 368
- Toplam Kurum 40
- Proje Sayısı 159
- LGS Puan Ort. 333,6
- YKS Puan Ort.229,4
SON CEMRE
Kar taneleri, bulutlara bağlı zincirlerini söküp atarak özgürlüğün var olduğuna inandıkları yeryüzüne düşüyorlar, düşer düşmez başka türlü bir tutsaklığı özgürlük sanıp toprağa esir oluyor ardından da buhar olup benliklerini yitiriyorlar.
Volkan CİVELEK 6378
ÇOCUKLAR NEDEN BASİT SORUNLARI BİLE ÇÖZERKEN BÜYÜKLERİNDEN YARDIM İSTERLER?
Çocuklar genellikle bir sorun yaşadıklarında bu sorunu çözmeleri için anne ve babalarından, okulda ise öğretmenlerinden yardım isterler. Yaşanılan sorun, haklı olduğunu düşünen çocuk tarafından hemen otorite olarak görülen kişiye iletilir.
Enes SÜKÜT 1780
AİGAİ ANTİK KENTİ
Aigai Antik Kenti, Manisa’nın Yunusemre ilçesinin Yunt Dağı bölgesinde yer alan Köseler Mahallesi yakınında bulunmaktadır. Osmancalı İlkokulu eğitim bölgesi içerisinde yer alan Aigai Antik Kenti birçok tarih meraklısı ziyaretçiyi ağırlamaktadır.
Bilge ÇARDAK 1015
DİJİTAL AYNALARLA BAŞIMIZ BELADA HOCAM
Evet, başımız belada çünkü çok sıkıcıyız. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyoruz. Hayır karamsar falan değilim. Yalnızca gerçekçi ve açık sözlüyüm. Görmüyor musunuz, bu gidişle kanaryalar gibi şakısak bile bizi dinlemeyecek, sardunyalar misâli çiçek açsak da dönüp bize bakmayacaklar.
Dr. Hüseyin ÖZTÜRK 1593
ERKEN ÇOCUKLUKTA HER HİKÂYE BİR STEAM
Çocuklar doğdukları andan itibaren bütün duyularını kullanarak çevreyi araştırıp, keşfeder. Daha çok ebeveynlerinden duyduklarını değil de gördüklerini uygulama eğilimindedir. Okul öncesi dönemde ise çocuklar yapı inşa oyunlarını, bir şeyleri parçalara ayırıp birleştirme gibi mühendislik becerisi sergiler, doğaları gereği yaratıcıdırlar
Emine BARIŞ 3620
EĞİTİM VE YÖNETİM
Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 1622
BİRLİKTE YÖNETELİM
Yönetim kavramı aslında düzenleme, bir araya getirme, yön verme, koordine etme, planlama organize etme gibi kavramları içinde barındıran geniş kapsamlı bir sistemdir. Eğitim de insan odaklı doğumdan ölüme kadarki kalıcı, izli, istendik davranış değiştirme sürecidir. Kavramı geniş kapsamlı bir kavramdır.
Erman ŞAHİN 1199
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1305
MERYEM EL-İCLİYYE
Bilim tarihi deyince akla hemen Einstein, Newton, Galileo ve Aristo gibi isimler gelir. İslam Bilim tarihinin meşhurları deyince ise Ebû Mûsa Câbir bin Hayyân, Farabi, İbn-i Sina, Fahreddin Razi, Harezm-i , Battani , Nasîrüddin Tûsî, İbn-i Haldun ve Ali Kuşçu gibi değerli isimler sayılır hemen hemen.
Serdar YAZICI 2501
EĞİTİM VE YÖNETİM
Yönetim, “başkaları aracılığıyla amaca ulaşma ve başkalarına iş yaptırma sanatı”, “yönetim fonksiyonlarının yerine getirilmesini sağlayan bilimsel ve sanatsal yönü olan faaliyetler” ve daha geniş anlamıyla “örgütsel hedeflere etkin ve verimli olarak ulaşılması amacıyla yönetim fonksiyonları olan planlama, örgütleme, yürütme, koordinasyon ve kontrol faaliyetlerinin en iyi şekilde kullanılmasıdır” şeklinde ifade edilmektedir.
Rize Milli Eğitim Müdürlüğü 1622
DUYGU VE DÜŞÜNCE EĞİTİMİ
Vaktiyle şöyle bir söz okumuştum: “Küçük insanlar KİŞİLERİ, orta grup insanlar OLAYLARI, büyük insanlar ise FİKİRLERİ konuşur”. Daha sonra düşündüğümde kendi içimde de basit duygu, his ve düşüncelerimin kişilerle özellikle onların kusurlarıyla, orta duygu ve hislerimin olay ve problemlerle, üstün duygu, his ve düşüncelerimin fikirlerle meşgul olduğunu gördüm.
Bahri HAN 1305
AĞAÇLAŞAN ÇOCUK
Çocuk, ağaca sarıldı
Ağaç, çocuğa sarıldı
Ağaç dallarını uzattı
Çocuğu kucakladı
Sibel ÇAĞLAYAN BİLEK 1108
KUKLA İLE MASAL ANLATIYORUZ
İlyas DEMİR 07.11.2019
KODLAYARAK İLERLİYORUM
Esma ÇALHAN 22.02.2020
Legolarla okuma yazma öğreniyorum
Elif Durukan 12.12.2022
EK FİİLİN SEKSEK HİKAYESİ
EMRAH UYGUN 7.03.2020
EĞLENCELİ KÜMELER OYUNU
Şaziye altunbaş 07.11.2019
SINIF İÇİ ÇARPMA İŞLEMİ YARIŞMASI
Esra KAYHAN KORKMAZ 11.12.2022